|
|
کدخبر: ۱۵۳۶۱۹

هفته سی و دوم رقابت های لالیگا اسپانیا روز یکشنبه با برگزاری چند دیدار پیگیری شد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،روز یکشنبه، تیم فوتبال مالاگا با نتیجه چهار - یک بر خرانادا غلبه کرد. گل های مالاگا را در این بازی کاماچو در دقایق ۱۴ و ۳۶، آمرابات در دقیقه ۵۰ و خوآنمی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند. تک گل تیم فوتبال خرانادا نیز در دقیقه ۷۷ بازی به ثمر رسید.

الچه با نتیجه یک - صفر تیم فوتبال ختافه را مغلوب کرد. تک گل تیم فوتبال الچه را در این بازی بواکیه در دقایق تلف شده نیمه دوم به ثمر رساند.

تیم فوتبال سویا با نتیجه چهار - یک بر اسپانیول غلبه کرد. گل های سویا را در این بازی امبیا در دقیقه ۱۸، گامیرو در دقایق ۴۴ و ۸۴ و راکیتیچ در دقیقه ۸۹ به ثمر رساندند. تک گل اسپانیول را نیز سرخیو گارسیا در دقیقه ۴۶ بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

تیم های فوتبال وایادولید و والنسیا به تساوی بدون گل دست یافتند.

روز دوشنبه در ادامه هفته سی و دوم رقابت های لالیگا، تیم فوتبال لوانته با اتلتیک بیلبائو رو به رو خواهد شد.

در بازی های روز شنبه در چارچوب هفته سی و دوم رقابت های لالیگا، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با نتیجه یک - صفر بر ویارئال غلبه کرد. تک گل اتلتیکو مادرید را در این بازی رائول گارسیا در دقیقه ۱۴ به ثمر رساند.

بارسلونا با نتیجه سه - یک مقابل رئال بتیس پیروز شد. گل های تیم فوتبال بارسلونا را در این بازی مسی در دقیقه ۱۵ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۸۶، فیگوئراس در دقیقه ۶۶(گل به تیم خود) به ثمر رساندند. تک گل رئال بتیس را در این بازی روبن کاسترو در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند.

رئال سوسیه داد با نتیجه صفر - چهار مغلوب رئال مادرید شد. گل های رئال مادرید را در این بازی ایارامندی در دقیقه ۴۴، بیل در دقیقه ۶۵، په په در دقیقه ۸۴ و موراتا در دقیقه ۸۸ بازی به ثمر رساندند.

تیم فوتبال رایو وایکانو با نتیجه سه - صفر سلتا ویگو را شکست داد. گل های رایو وایکانو را در این بازی روچینا در دقیقه ۲۵ و بوئنو در دقایق ۴۹ و ۶۰ به ثمر رساندند.

در بازی روز جمعه نیز آلمریا با نتیجه یک - دو مغلوب اوساسونا شد. تک گل آلمریا را در این بازی سوریانو در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند. گل های اوساسونا را نیز ریئرا در دقیقه ۱۹ و آریباس گاریدو در دقیقه ۳۳ به ثمر رساندند.


انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار