|
|
کدخبر: ۱۵۳۷۵۱

پس از گذشت بیش از یک ماه از عقد قرار داد با سرمربی جدید تیم ملی، بامداد امروز پاول بوران وارد ایران شد تا هدایت تیم ملی را به صورت مستقیم در دست گیرد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،بامداد روز دوشنبه مورخ هجدهم فروردین ماه سر مربی جدید تیم ملی دوچرخه سواری در بخش پیست وارد ایران شد و در فرودگاه مورد استقبال مدیر تیم های ملی قرار گرفت. پاول بوران که از دوچرخه سواران نامدار و پر افتخار کشور چک می باشد قرار داد خود را هم زمان با سال روز پیروزی انقلاب اسلامی در روز بیست و دوم بهمن با مسئولان فدراسیون به امضا رساند.

بر اساس این قرار داد بوران موظف شد تا از تاریخ شانزدهم فروردین ماه به صورت رسمی در ایران حاضر شود و هدایت تیم ملی دوچرخه سواری ایران را در مواد پیست برعهده گیرد.

شایان ذکر این مطلب ضروری می باشد که از تاریخ عقد قرار داد تمرینهای دوچرخه سواران حاضر در اردوهای تیم ملی با نظر و برنامه بوران پیگیری شد و پس از پایان اردوهای مقدماتی برترین ورزشکاران به مرحله دوم اردو دعوت شده اند تا زیر نظر مستقیم سر مربی جدید به تمرینات تخصصی خود بپردازند.

پاول بوران سرمربی جدید تیم ملی در روز سه شنبه مورخ نوزدهم فروردین ماه راس ساعت ۱۰ در کنفرانس خبری واقع در محل پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزاد حاضر می شود تا به سوالات خبرنگاران و علاقه مندان پاسخگو باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار