|
|
کدخبر: ۱۵۳۷۵۴

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال درباره آخرین وضعیت این تیم به نکاتی اشاره کرد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،مصطفی قنبرپور اظهار داشت: یک اردوی ۴ روز در اوایل فروردین ماه برگزارکرده و از ۲۷ بازیکن که تعدادی از آنها نیز جدید بودند، دعوت کردیم تا مورد ارزیابی قرار بگیرند.

وی در ادامه گفت: در این اردو به مرور حرکات تاکتیکی پرداختیم و همچنین به بازیکنانی که در چند اردوی گذشته دعوت شده بودند، شانس حضور در این اردو و به نمایش گذاشتن تواناییشان داده شد که بعضی از این نفرات معیارهای مورد نظر مربیان را داشتند و ار آنها در اردوهای آینده دعوت می شود.

قنبرپور تصریح کرد: تیم ملی نوجوانان تا پیش از آغاز مسابقات مرحله نهایی نوجوانان که در شهریور ماه در کشور تایلند برگزار می شود ۱۳ اردوی تدارکاتی داخلی و برون مرزی خواهد داشت. ملی پوشان تورنمنت آذربایجان در خرداد، تورنمنت قزاقستان در تیر ماه، چند دیدار تدارکاتی در ازبکستان وهمچنین به احتمال برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی نوجوانان ژاپن را پیش رو دارند که امیداور هستم با برگزاری این اردو ها و حضور در تورنمنت ها وضعیت تیم را به حد مطلوبی برسانیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال کشورمان در مورد بازیهای داخلی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و رطوبت کشور تایلند که در زمان برگزاری مسابقات در این کشور وجود دارد، در نظر داریم چند اردوی داخلی خود را در شهرهای شمالی و جنوبی کشور برگزار کنیم تا بازیکنان با شرایط آب و هوایی تایلند آشنایی بیشتری پیدا کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار