|
|
کدخبر: ۱۵۳۷۵۶

می خواهیم در مسابقات آسیایی و جهانی روی سکو برویم

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: در رده های پایه دیگر نیازی به حضور مربیان خارجی نداریم.

غلامرضا مومنی مقدم در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد حضورش در تیم ملی والیبال نوجوانان اظهار داشت: با تصمیماتی که مسئولان فدراسیون گرفتند محمد وکیلی سرمربی تیم ملی شد و وی هم با بررسی هایی که انجام داد مربیان تیم ملی را معرفی کرد. پس از برگزاری جلسه با محمدرضا داورزنی قرار شد تمرینات تیم ملی از ۲۰ فروردین با اردوی استعدادیابی آغاز شود.

وی ادامه داد: بازیکنان مستعد را از تمام ایران انتخاب کردیم؛ سعی می کنیم در چند مرحله اردوی آماده سازی بهترین ها را انتخاب کنیم و با قدرت به مسابقات آسیایی پیش رو برویم. کار کردن در رده نوجوانان واقعا سخت است؛ چون باید به بازیکنان از پایه آموزش دهیم و اگر الان نکته ای را اشتباه آموزش دهیم بعدها مشکل ساز خواهد شد.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با بیان اینکه در شهریور ماه باید به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شویم، عنوان کرد: قطعا در گام اول می خواهیم بازهم قهرمانی آسیا شویم و این نخستین هدف ما است، اما در کنارش تصمیم داریم برای آینده والیبال ایران پشتوانه سازی کنیم. وکیلی هدف گذاری کرده که در مسابقات جهانی هم روی سکو برویم.

مومنی مقدم با تاکید بر اینکه پشتوانه سازی مهمترین هدف کادر فنی تیم نوجوانان است، تصریح کرد: والیبال ایران به جایگاهی رسیده که دیگر نیازی نیست مربیان خارجی در تیم های پایه کار کنند. مربیان ایرانی پیشرفت زیادی کرده اند و می توانند کمک های زیادی به ایران کنند. وکیلی سابقه خوبی در رده های پایه دارد؛ من هم با عطایی در تیم نوجوانان کار کرده ام و تقریبا با شرایط کاری آنها آشنا هستم.

وی افزود: مربیان ایرانی در سطح بزرگسالان هم پتانسیل خوبی دارند و والیبال ایران می تواند با آنها سکوهای آسیایی و جهانی کسب کند. این موضوع نوید روزهای خوب را می دهد تا والیبال ایران روزهای خوبی را تجربه کند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار