|
|
کدخبر: ۱۵۳۹۹۱

تیم ملی تکواندو بامداد سه شنبه بدون مربی خود راهی تورنمنت بین المللی هامبورگ می شود.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی تکواندوی کشورمان بامداد فردا راهی تورنمنت بین المللی و رنکینگ دار هامبورگ آلمان می شود.

هادی مستعان، بهنام اسبقی، محمد باقری معتمد، علیرضا نصر آزادانی، مسعود حجی زواره، سجاد مردانی، فرزاد عبداللهی و یوسف کرمی اعضای تیم ملی در این رقابت ها هستند که با هدایت بیژن مقانلو به عنوان سرمربی، مهدی بی باک به عنوان مربی و مهرداد یوسفی در شیاپ چانگ آلمان مسابقه می دهند.

قرار بود ابوالفضل یعقوبی و مهدی خدابخشی نیز در این تورنمنت همراه با پیام خانلرخانی دیگر مربی تیم ملی حضور یابند که به دلیل اقدام دید فدراسیون برای دریافت روادید آلمان، این نفرات از همراهی تیم ملی بازماندند.

غلامحسن ذوالقدری رییس سازمان تیم های ملی تکواندو نیز در این اردو ملی پوشان تکواندو را همراهی کند.

رقابت های بین المللی هامبورگ ۲۲ تا ۲۵ فروردین برگزار می شود و امتیازات آن برای تکواندو کاران در راه رسیدن به بازی های المپیک ریو محسوب می شود.

با اینکه نام یوسف کرمی در رنکینگ فدراسیون جهانی در میان ۲۰تکواندو کار برتر قرار دارد او شهریور سال گذشته با انتشار بیانیه ای وبا انصراف از حضور در بازی های المپیک ۲۰۱۴ برزیل از شرکت در رقابت های انتخابی المپیک انصراف داده اما او در تورنمنت هلند که اواخر سال گذشته شرکت کرده موفق به کسب نشان برنز شد و این بار هم در مسابقات آلمان شرکت می کند که امتیازات آن برای بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو محسوب خواهد شد.

به نظر می رسد کرمی با حضور در چنین مسابقاتی برای رقابت های آینده خود را آماده می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار