|
|
کدخبر: ۱۵۴۰۴۴

رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار باگودرزی وزیر ورزش و جوانان دیدار در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بحثوتبادل نظر پرداخت.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،در این نشست که صبح امروز در محل دفتر رییس مجلس برگزار شد گودرزی ضمن قدردانی از توجه نمایندگان مجلس به این وزارتخانه، خواستار کمک و توجه وِیژه انها به دو مقوله ورزش و جوانان شد.

در این نشست موضوعات مربوط به دوشغله ها در ورزش مطرح شد که رییس مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور دوشغله ها در عرصه های مدیریتی به ویژه در فدراسیون های ورزشی گفت: این موضوع باید استعلام شده و نظر سازمان بازرسی نیز لحاظ شود.

وی همچنین با بیان اینکه موافق واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی هستم خواستار نظارت کامل مسوولان وزارت ورزش و جوانان در نحوه واگذاری ها و چگونگی اداره این دو باشگاه پس از واگذاری شد و گفت: این امر کاملا باید منطبق بر قانون باشد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین به دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن ابوترابی رفت در این نسشت نائب رئیس اول مجلس اخلاق مداری در ورزش را مورد توجه قرار داد و افزود: باید مفاهیم ارزشی و فرهنگی در ورزش کشور به طور جدی پیگیری ونهادینه شود.

در ادامه این نشست باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی نیز برای ورزشکاران کشورمان در صحنه های مختلف ورزشی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار