|
|
کدخبر: ۱۵۴۰۸۱

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن خانه من است و کسوت مدیر عاملی این باشگاه همیشه برای من افتخار بوده و خواهد بود.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، در پی بروز شایعاتی پیرامون بروز اختلافات در مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن، سعید آذری مدیر عامل باشگاه گفت: ذوب آهن خانه من است و همواره افتخار کرد ه ام که به عنوان قهرمان چه در کسوت مربی، چه تحت عنوان مدیر عامل بهترین دوران عمرم را در ذوب آهن طی کرده ام و بهترین افتخارات ورزشی ام را با ذوب آهن کسب کرده ام.

وی در ادامه ضمن بیان این نکته که کسی برای ماندن در خانه اش شرط نمی گذارد افزود: جایگاه فعلی ام را مدیون حمایت های بی دریغ دکتر سعد محمدی و مهندس محمدرضایی و مهندس فیض بخشیان هستم و تا وقتی که ایشان بخواهند با تمام توان در خانه ام خدمت خواهم کرد زیرا کسوت مدیر عامل ذوب آهن همیشه برای من افتخار بوده و خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن همچنین در خصوص صحبت های مطرح شده در مورد مربی فصل آینده اظهار داشت: در حال حاظر تمام تمرکز ما معطوف به بازی با راه آهن است و به هیچ گزینه ای فکر نمی کنیم و اینگونه اعمال و مطرح کردن اسامی مختلف در این زمان ترفندهای نخ نما شده ای است که برای برهم زدن تمرکز تیم ما است.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار