|
|
کدخبر: ۱۵۴۰۸۳

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: متاسفانه پرسپولیس بالای ۶۰ میلیارد تومان بدهی دارد که تمامی مدارک آن نیز موجود است.

علی کفاشیان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: وزارت ورزش این ۲ میلیارد را به ما داده و اختیار تام داریم که آن را به باشگاه پرسپولیس بدهیم یا نه.

وی افزود: متاسفانه پرسپولیس بالای ۶۰ میلیارد بدهی دارد و تمام مدارک آن نیز در فدراسیو ن موجود است.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا گفت: امیدوارم میزبانی این دوره از مسابقات را به ایران بدهند و ما باید برای گرفتن این میزبانی یک لابی بسیار قوی داشته باشیم اما کشور های دیگر در این زمینه از ما پیشی گرفته اند.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا بتوانیم میزبانی جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا را بر عهده گیریم و در جلسه امروز با وزیر ورزش نیز در همین خصوص بحثو تبادل نظر کردیم و محمود گودرزی نیز نسبت به میزبانی این دوره از مسابقات توسط ایران خوش بین بود.

کفاشیان درباره اعتراض پزسپولیسی ها افزود: من تعجب می کنم که چنین مباحثی در این اواخر انتشار یافته است اما باید تاکید کنم که بازیکنان پرسپولیس در دیدار با راه آهن نشان دادند که با جان و دل برای خشنودی هوتاداران خود بازی می کنند.

وی تاکید کرد: تمامی این اقدامات که در فدراسیون و وزارت ورزش انجام می شود فقط به خاطر باشگاه پرسپولیس و هواداران پرشور این تیم است.

کفاشیان در خصوص هفته آخر لیگ برتر سیزدهم فوتبال ایران اشاره کرد: امیدوارم برای قهرمان این دوره از لیگ برتر مراسم باشکوهی برپا کنیم و باتوجه به اینکه امتیازات ۴ تیم اول جدول نزدیک هم است و معلوم نیست کدام تیم قهرمان شود، ۴ جام را در ۴ شهر مختلف برده می شود. اما نمی توانم قول دهم که خودم همزمان در ۴ جای مختلف حضور داشته باشم!

وی خاطرنشان کرد: از این پس با توجه به سیاستی که با تعامل میان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال انجام شده دیگر به هیچ وجه نمی توانیم پول های کلانی را به باشگاه ها پرداخت کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان یاد آور شد: ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا مشکلات بدهی باشگاه ها را حل و فصل نماییم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار