|
|
کدخبر: ۱۵۴۰۹۲

مثل اولین بازی ام برای تیم ملی انگیزه دارم

بازیکن فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: برای حضور در بازی مقابل استقلال در هفته آخر لیگ برتر ایران با همه وجود به تهران می رویم.

مهدی نفر -به گزارشخبرگزاری فارس، علی کریمی بازیکن خوش تکنیک فوتبال کشورمان این روزها گفته می شود که با انتخاب کارلوس کی روش در جام جهانی برزیل همراه با تیم ملی کشورمان حضور پیدا خواهد کرد و همچنین شایعه شده که او برای قهرمان نشدن پرسپولیس در بازی با فولاد از قصد غلامرضا رضایی را در محوطه ۱۸ قدم نقش بر زمین کرده تا پنالتی به حریف بدهد، از همین رو دقایقی با کریمی گفت وگو کردیم که در زیر می خوانید:

فارس: ابتدا در خصوص شرایط تراکتورسازی شروع کنیم، تیم تبریز در چه شرایطی قرار دارد؟

خدا را شکر با همت بچه ها و حمایت هواداران در جام حذفی قهرمان شدیم و اگر در لیگ برتر بدشانسی نمی آوردیم الآن جایگاه مان خیلی بهتر از این بود. اینها به خاطر محبت هوادارانی است که همیشه تیم محبوب خود را حمایت کردند و امیدوارم بتوانیم با نتیجه خوب در بازی آخر لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا محبت های آنها را بیشتر جبران کنیم. البته بازی سختی را در پیش داریم.

فارس: منظورتان بازی با استقلال است؟

بله، شاید برخی ها بگویند نتیجه این بازی برای تراکتورسازی چندان مهم نیست و فرقی ندارد اما مطمئن باشید با تمام توان مان برای گرفتن نتیجه به تهران می آییم. ما به تیم های دیگر کاری نداریم و بازی خودمان را انجام می دهیم. مثل همه بازی های دیگر با تمام وجود به میدان می رویم چون ما دنبال حرف و حدیثنیستیم.

فارس: اما در بازی با فولاد مسائلی در خصوص شما مطرح کردند و گفتند دوست نداشتید پرسپولیس قهرمان شود به همین دلیل از روی عمد غلامرضا رضایی را در محوطه ۱۸ قدم زدید تا پنالتی به آنها بدهید؟

من اصلاً دوست ندارم راجع به این مسائل کذب صحبت کنم، چون خوشبختانه کارشناسان داوری شهادت دادند که خطای من پنالتی نبود. همین هم بهترین پاسخ برای عده ای است که برای من شایعه درست کرده بودند. آنهایی که درباره من شایعه درست کردند را اول به خدا واگذار می کنم و بعد به وجدان خودشان، دیگر دوست ندارم راجع به این مسائل حرفی بزنم. خدا را شکر مردم همه چیز را می دانند ما الآن باید فکرمان را به دو جام دیگر مشغول کنیم.

فارس: راستی در لیگ قهرمانان امیدوار هستید؟

بله، ما شانس داریم. اگر از الاتحاد در عربستان امتیاز بگیریم می توانیم صعود کنیم اما باید بیشتر تلاش کنیم چون بازی بسیار سختی در پیش داریم. ما هدفمان این است تا دل هواداران تراکتورسازی شاد شود.

فارس: راستی شنیده می شود شما به تیم ملی هم دعوت شدید؟

من همیشه گفته ام که حاضرم در نقش تدارکات هم به تیم ملی خدمت و کمک کنم و الآن هم بسیار خوشحال می شوم که بتوانیم به تیم ملی خدمت کنم. من این موضوع را یک افتخار برای خودم می دانم مثل اولین باری که به تیم ملی دعوت شدم انگیزه دارم اما در نهایت سرمربی تیم تصمیم نهایی را می گیرد. اگر جزو مسافران برزیل باشم با تمام وجود و تلاش به تیم ملی کشورم خدمت می کنم. اگر هم قسمت من نشد صمیمانه برای تیم ملی کشورم در جام جهانی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

فارس: از تیم ملی بگذریم، به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟

پنج تیم شانس قهرمانی دارند، به نظرم در هیچ لیگی این موضوع سابقه نداشته است این مسئله به نوعی در انتهای جدول هم وجود دارد. هنوز تکلیف خیلی از تیم ها به جز مس کرمان مشخص نیست. من امیدوارم هر تیمی شایسته بود قهرمان شود و بتواند سهمیه آسیایی را بگیرد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار