|
|
کدخبر: ۱۵۴۲۰۲

اگر کادر فنی تیم جوانان صلاح دید در جهانی کشتی می گیرم

ملی پوش وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی فرنگی در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: فرصت طلایی حضور در تیم ملی بزرگسالان را از دست نمی دهم.

رامین طاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درباره حضورش در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: از کادر فنی تیم ملی تشکر می کنم که به من اعتماد کرده و با وجود اینکه هنوز در رده سنی جوانان هستم قرار است من را به رقابت های آسیایی اعزام کند.

وی ادامه داد: اولین حضورم در رده سنی بزرگسالان را تجربه می کنم و افتخار می کنم که با ۱۹ سال سن قرار است نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشم. این فرصت طلایی را از دست نمی دهم و امیدوارم با عملکرد خوبم پاسخ خوبی به اعتماد بنا بدهم.

دارنده مدال برنز جوانان جهان در خصوص اینکه با توجه به حضورش در تیم ملی جوانان و اشنس بالایش برایس حضور در مسابقات جهانی آیا از حضور در بزرگسالان لطمه ای نخواهد خورد، گفت: باید طوری برنامه ریزی کنم که حضور موفقی در هر دو رده داشته باشم. بعد از جام یادگار امام با صحبتی که محمد بنا با من داشت قرار شد که در آسیایی کشتی بگیرم. با توجه به اینکه مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جوانان برای انتخاب تیم آسیایی نزدیک است به نظر نمی رسد بتوانم در این رقابت ها شرکت کنم که این موضوع را به اطلاع شورای فنی رسانده ام.

طاهری افزود: اگر کادر فنی تیم ملی جوانان صلاح دید در مسابقات جهانی جوانان روی تشک خواهم رفت و تلاش می کنم هم در قهرمانی آسیا در بزرگسالان و هم در جهانی جوانان شانس خودم را محک بزنم. با توجه به اینکه سهمیه مرحله نهایی بزرگسالان را هم دارم تمام هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی است.

وی خاطر نشان کرد: از زحمات پدر و مادرم که کمک زیادی در پیشرفت من داشته اند، تشکر می کنم. همچنین از مربیان خوبم رضایی و مرادی که زحمت زیادی برای من کشیدند، تشکر می کنم.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار