|
|
کدخبر: ۱۵۴۳۴۷

خبرگزاری تسنیم: سران قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال فرانسه جهت افزایش انگیزه بازیکنان تیم خود برای حضور در جمع ۴ تیم پایانی مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا، برای آنها جایزه هنگفتی در نظر گرفته اند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب(سه شنبه) در حالی آغاز می شود که تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه فاصله زیادی با کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها ندارد.

قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه فرانسه، در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد چلسی را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد تا امشب نسبت به حریف انگلیسی خود کار آسان تری برای حضور در جمع ۴ تیم برتر رقابت ها داشته باشد. با این حال سران PSG برای افزایش احتمال موفقیت تیم شان جهت راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نظر دارند در صورت محقق شدن این هدف به هریک از بازیکنان خود جایزه نقدی ۴۵۰ هزار یورویی بدهند.

طبق اعلام نشریه پاریسین رقم جایزه در نظر گرفته شده برای بازیکنان پاری سن ژرمن به یک میلیون هم افزایش پیدا خواهد کرد اگر آنها بتوانند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند که این بالاترین رقمی است که در طول تاریخ از سوی سران یک تیم به عنوان پاداش قهرمانی در یک تورنمنت داده می شود.

۱۰۰ هزار یورو از جایزه نقدی PSG برای بازیکنانش بابت حضور در مرحله یک هشتم نهایی است و ۱۵۰ هزار یورو بابت حضور در یک چهارم نهایی. ۲۰۰ هزار یورو دیگر هم به این مبلغ اضافه می شود اگر شاگردان لوران بلان موفق شوند مردان ژوزه مورینیو را شکست می دهد.

پاری سن ژرمن در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان این فصل رقمی معادل ۶۰ میلیون یورو از یوفا دریافت خواهد کرد که طبق ادعای نشریه پاریسین نیمی از آن صرف اهدای جوایز نقدی به بازیکنان خواهد شد. این نشریه همچنین اعلام کرده است که سران باشگاه پاری سن ژرمن جایزه نقدی ۴۰۰ هزار یورویی برای هر یک از بازیکنان خود در صورت دفاع از عنوان قهرمانی شان در لوشامپیونه در نظر گرفته اند. این در حالی است که PSG با ۱۳ امتیاز فاصله با موناکو رده دومی، ۶ هفته مانده به پایان لیگ، قهرمانی اش را تقریباً قطعی کرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار