|
|
کدخبر: ۱۵۴۴۰۰

خبرگزاری تسنیم: سرمربی نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا تاکید کرد تیمش هنوز برای حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها در فصل جاری شانس دارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که تیمش در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه رئال مادرید با نتیجه ۳ بر صفر تن به شکست داد، گفت که مردان او همچنان این شانس را دارند تا کاری که فصل گذشته انجام دادند را تکرار کنند.

دورتموندی ها فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند با شکست رئال مادرید به فینال راه پیدا کنند اما امسال وضعیت آنها به گونه دیگری است و با توجه به شکست سنگین شان در بازی رفت بعید نیست که امشب در خانه خود با مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره اروپا وداع کنند، هرچند کلوپ همچنان یک روزنه امید برای صعود تیمش می بیند.

کلوپ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارسال ما فینالیست شدیم. امسال اما به نظر می رسد که مرحله یک چهارم نهایی پایان کار ما است. با این وجود هنوز نباید کار دورتموند را تمام شده بدانیم. رئال مادرید یکی از بخت های فتح لیگ قهرمانان اروپاست اما ما می خواهیم این بار بهتر از بازی رفت دفاع و از موقعیت های خود استفاده کنیم.

کلوپ افزود: من به توانایی بازیکنانم ایمان و باور دارم که آنها در بازی رفت شجاعانه کار کردند. ما در آن بازی در دفاع اشتباهاتی داشتیم و با همان اشتباهات به رئال اجازه دادیم بر بازی سوار شود.

سرمربی زردپوشان وستفالن در پایان با ابراز امیدواری نسبت به شانس تیمش برای برگرداندن ورق به سود خود، تصریح کرد: ما متخصص بازی های برگشت هستیم و این بار می خواهیم این موضوع را در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نشان دهیم. ما برای کسب پیروزی به میدان می رویم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار