|
|
کدخبر: ۱۵۴۴۴۱

خیلی راحت در هفته آخر قهرمان می شویم

خبرگزاری تسنیم: سنگربان تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم های استقلال و پرسپولیس را شایسته دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر نمی داند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، مطمئناً سرنوشت قهرمانی در هفته پایانی لیگ برتر برای تمامی مدعیان معادله ای پیچیده است ولی سوشا مکانی، دروازه بان فولاد که امسال یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده است نظر دیگری دارد. او در خصوص شانس قهرمانی فولاد، باخت به استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می آید:

تسنیم: چرا به استقلال باختید؟

به هیچ عنوان نمی توان گفت که ما بد بازی کردیم و اتفاقاً خیلی سرتر از استقلال بودیم. ما حداقل باید با اختلاف ۶ گل استقلال را شکست می دادیم ولی متاسفانه یک شنبه روز فولاد نبود.

تسنیم: البته مهدی رحمتی هم یکی از دلایل شکست فولاد بود…

او به خوبی کارش را انجام داد و دستش درد نکند. به هر حال وقتی تیم های بزرگ بازیکنان بزرگ را جذب می کنند، طبیعی است که این بازیکنان باید کارهای بزرگ انجام دهند. همیشه چنین بازیکنانی باید یار و یاور تیم شان باشند.

تسنیم: سرنوشت قهرمانی خیلی پیچیده شده است. فکر می کنی در هفته آخر چه اتفاقاتی رخ می دهد؟

فولاد قهرمان می شود، خیلی راحت. من به این موضوع شک ندارم و خیلی ساده قهرمان خواهیم شد.

تسنیم: چرا اینقدر با اطمینان حرف می زنی؟

چون به تیمم اعتقاد دارم و از قهرمانی فولاد مطمئنم.

تسنیم: مدعیان دیگر شانس ندارند؟

آنها زمانی شانس دارند که ما ببازیم یا مساوی کنیم ولی ما می بریم و قهرمان می شویم.

تسنیم: آیا در هفته آخر لیگ هم فوتبال پاکی را خواهیم دید؟

اگر دنبال فوتبال پاک هستید باید یک هفته مانده به پایان لیگ یا در هفته های قبل در موردش صحبت می کردید. هر وقت استقلال و پرسپولیس نتیجه نمی گیرند بحثپاکی و ناپاکی مطرح می شود اما وقتی نتیجه می گیرند همه چیز گل و بلبل است.

فقط یک چیز را می گویم، شما هیچ تیمی را در آسیا پیدا نمی کنید که اینقدر استقلال را تحت فشار قرار داده باشد اما ما این کار را کردیم و بالای ۱۰ موقعیت جدی را از دست دادیم. متاسفانه در هفته گذشته مسائلی مطرح شد که خیلی عجیب بود.

تسنیم: چه مسائلی؟

واقعاً تاسف آور است که بازیکنان پرسپولیس قبل از بازی می گویند که ما طرفدار استقلال هستیم اما خودشان نتواستند راه آهن را ببرند.

تسنیم: برخی از بازیکنان تیم های شهرستانی از تمایل خود می گویند و اینکه می خواهند استقلال و پرسپولیس قهرمان شوند، نظر تو چیست؟

به هر حال خیلی ها یا طرفدار پرسپولیس هستند یا استقلال و این یک چیز طبیعی است. یکسری از بازیکنان لیگ برتر این موضوع را برای خودشان افتخار می دانند که سرمربیان پرسپولیس و استقلال از آنها تعریف کنند. سطح فکری این بازیکنان بسیار پایین است و فرق بازیکن کوچک و بزرگ اینجا مشخص می شود.

هیچ تیمی در لیگ امسال به غیر از فولاد و بعد از ما نفت تهران شایسته قهرمانی نیست. بهتر است فوتبال فولاد و نفت را با دیگر مدعیان قهرمانی از جمله پرسپولیس و استقلال مقایسه کنید تا به حرف من برسید. من با قاطعیت می گویم که استقلال و پرسپولیس شایسته قهرمانی نیستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار