|
|
کدخبر: ۱۵۴۴۸۲

قرارداد بازیکن مانند ناموسش است

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مبلغ دریافتی من از باشگاه پرسپولیس خیلی کمتر از این مبلغی است که اعلام شده و شاید به حساب پسرم پول ریخته اند که من خبر ندارم!

سیدمهدی سیدصالحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد اینکه آیا در این فصل از باشگاه پرسپولیس ۵۵۲ میلیون تومان دریافتی داشته است، عنوان کرد: چنین چیزی اصلاً درست نیست و من چنین مبلغی را نگرفته ام. مبلغ دریافتی من از باشگاه پرسپولیس خیلی کمتر از این مبلغی است که اعلام شده. شاید به حساب یک سیدصالحی دیگر و شاید به حساب پسرم پول ریخته اند که من خبر ندارم!

وی ادامه داد: اختلاف دریافتی من از باشگاه پرسپولیس و فهرست منتشر شده ۱۰،۲۰ میلیون نیست و خیلی بیشتر از این حرف ها است. اگر پول اتومبیل بدون سند را کم کنید کلاً ۲۳۰ میلیون تومان دریافتی داشته ام. این مبلغی است که من دریافت کردم و اسنادش هم موجود است.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: اولین بار است که در عمر خود چنین مسئله ای را می بینم. نکته مهم این است که قراردادهای ما در باشگاه بوده و نباید منتشر می شده است. قرارداد بازیکن مثل ناموسش بوده و محرمانه است. هرکسی این کار را انجام داده اسرار یک باشگاه را منتشر کرده است.

سیدصالحی در ادامه انتقاداتش اظهار داشت: مانور دادن در بحثقراردادها یعنی اینکه می خواهند اذهان عمومی را در مورد فوتبالیست ها خدشه دار کنند که اصلاً خوب نیست. ما پولی نگرفته ایم که می خواهند روی آن مانور بدهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار