|
|
کدخبر: ۱۵۴۵۲۸

رئیس انجمن فوتوالی کشور گفت: با موافقت فدراسیون جهانی فوتوالی در سال ۹۳ میزبان جام جهانی با حضور ۲۲ کشور خواهیم بود.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،سید حسین موسوی شفیق افزود: انجمن فوتوالی از طریق کنفدراسیون آسیا درخواست میزبانی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ را به فدراسیون جهانی ارسال کرد که خوشبختانه با این پیشنهاد موافقت شد و احتمالا در جزیره قشم این رقابتهای مهم را برگزار خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: با پیگیریهای مستمر و تلاشهای متوالی موفق شدیم که ریاست کنفدراسیون آسیا – اقیانوسیه را به مدت ۸ سال برعهده بگیریم و این یک موفقیت بزرگ برای ورزش ایران محسوب می شود.

موسوی شفیق سال ۹۳ را سالی پرکار و شلوغی برای فو توالی توصیف کرد و افزود: مسابقات قهرمانی کشور را با حضور ۲۴ تیم در استان گلستان برگزار کنیم که برگزیدگان این مسابقات به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی ساحلی تایلند که آبان ماه برگزار می شود دعوت خواهند شد.

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس داوری و مربیگری در جهت ارتقای سطح آنها در دو بخش زنان و مردان از دیگر برنامه های انجمن است که برای آن برنامه ریزی کرده ایم از طرفی می خواهیم مسابقات باشگاههای کشور را برگزار کنیم که قهرمان این رقابتها به مسابقات باشگاههای جهان اعزام خواهد شد.

رئیس انجمن فوتوالی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه فوتوالی با موافقت شورای المپیک آسیا به رشته های ورزشی رسمی اضافه شد لذا مسئولیت و کار ما سخت تر خواهد شد و برای ارتقای جایگاه این رشته در کشور نیاز به حمایت و پشتیبانی مسئولان ورزش کشور داریم.


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار