|
|
کدخبر: ۱۵۴۶۰۲

استقلال مقابل تراکتورسازی کار سختی پیش رو دارد

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نفت تهران را شایسته ترین تیم برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر دانست.

محمد نصرتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص بازی روز جمعه تراکتورسازی مقابل استقلال گفت: به نظرم یکی از جذاب ترین و قشنگ ترین بازی های لیگ را شاهد خواهیم بود. استقلال دنبال قهرمانی است از طرفی ما هم به خاطر هواداران و شخصیت باشگاه دنبال برد هستیم که این مسائل زیبایی های بازی را بیشتر خواهد کرد. بر خلاف مسائلی که عنوان می شود ما به هیچ عنوان بی انگیزه نیستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر نمی کنی مقابل استقلال و هوادارانش کار بسیار سختی در پیش دارید، تاکید کرد: ما هیچ استرسی نداریم و با خیال راحت بازی می کنیم ولی استقلال استرس قهرمانی دارد و این موضوع انرژی بازیکنان این تیم را کم می کند. مطمئن باشید ما بهترین بازی را جلوی استقلال انجام خواهیم داد و با تمام احترامی که برای قلعه نویی و بازیکنان استقلال قائلم باید بگویم که آنها کار بسیار سختی در پیش دارند.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد پرسپولیسی ها که چشم انتظار برد تراکتورسازان در بازی روز جمعه هستند، گفت: پرسپولیس تیم سابق من است و هواداران این تیم را دوست دارم. همیشه گفته ام که دوست دارم این تیم موفق باشد و نتایج خوبی کسب کند. ما بازی خودمان را انجام می دهیم و بی انگیزه هم نیستیم، حالا باید دید در هفته پایانی چه نتایجی رقم خواهد خورد و چه تیمی قهرمان خواهد شد.

نصرتی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم را شایسته قهرمانی در لیگ برتر می دانی، گفت: به نظرم نفت تهران شایسته قهرمانی در لیگ است. مدعیان قهرمانی همه زحمت کشیدند ولی فکر می کنم نفت به خاطر اینکه بدون تماشاگر تا اینجا بالا آمده است، بیشترین شایستگی را برای قهرمانی دارد. تماشاگر برای قهرمان شدن بسیار مهم است و باید به نفت دست مریزاد گفت که بدون تماشاگر اینطور نتیجه گرفتند.

وی در خصوص ناراحتی تونی اولیویرا که گفته باشگاه هنوز در مورد فصل بعد با او مذاکره نکرده است، افزود: این مسائل در فوتبال ایران دیده می شود و نمی توان برای آینده پیش بینی کرد. متاسفانه مدیران و مربیان حتی از چند ماه آینده خود خبر ندارند و از امنیت شغلی برخوردار نیستند. به نظرم تونی در تراکتورسازی خوب نتیجه گرفته و ماندنش به سود این تیم است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار