|
|
کدخبر: ۱۵۴۶۴۱

هنوز ناامید نشده ایم

خبرگزاری تسنیم: مدافع پرسپولیس گفت: فکر می کنم مجموع قرارداد من در ۳ سال اخیر را جمع بسته اند و نوشته اند ۵۶۰ میلیون پول گرفته ام.

رضا نورمحمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد تساوی مقابل راه آهن گفت: تمام تلاش مان را انجام دادیم و حریف فقط دو سه بار شوت زد و چشم به موقعیت های نصفه و نیمه داشت. آنها بدون استرس بازی می کردند. با اینکه ما شرایط سختی داشتیم ولی خوب بازی کردیم و زمانی که جلو بودیم چند فرصت را از دست دادیم. هواداران ناراحت بودند که به آنها حق می دهیم ولی بدانند که ما از هیچ تلاشی دریغ نکردیم و صد برابر آنها ناراحت بودیم.

وی ادامه داد: هنوز ناامید نیستیم و همانطور که در دو دقیقه برد را عوض کردیم شاید در هفته آخر این بار همه چیز به نفع ما باشد. امسال سختی های زیادی کشیدیم و شاید خدا روز جمعه قهرمانی را به ما هدیه بدهد. حال هواداران را درک می کنیم ولی فوتبال قابل پیش بینی نیست. اصلا فکر نمی کردیم گل مساوی را بخوریم ولی باز هم می گویم که برای قهرمانی ناامید نیستیم.

نورمحمدی در مورد اختلاف دایی و پروین با وزارت ورزش خاطرنشان کرد: بازیکنان ما از این موضوع ناراحت هستند که در این چند ماه فقط سر کار ماندند و قول های بیهوده شنیدند. به ما بارها گفتند که مشکلات حل می شود ولی وقتی این همه بدقولی وجود دارد، طبیعی است که بازیکن هم طاقتش تمام می شود. ما که قبلا گفته بودیم دیگر کاری به مشکلات نداریم و به عشق پرسپولیس بازی می کنیم ولی چرا حرفی می زنند که به آن عمل نمی کنند.

مدافع پرسپولیس تاکید کرد: شما ببینید که امسال چقدر دریافتی داشتیم و در سال های گذشته چگونه جریمه شدیم. در ضمن نمی دانم وزارت ورزش چگونه آن شرط ها را گذاشت که با سیستم مورد نظر خودش به ما پول بدهد. شرط های وزارت ورزش برای ما بسیار عجیب و باورنکردنی بود و هیچ کجا و در هیچ قراردادی این شرط ها دیده نمی شود. این اتفاقات قبل از بازی فکر بازیکنان را بهم ریخت.

نورمحمدی در مورد لیست مبلغ قرارداد بازیکنان که حاشیه های زیادی را به وجود آورده گفت: کجا من ۵۶۰ میلیون پول گرفتم؟ اگر من این مبلغ را می گرفتم حرفی از پول نمی زدم. واقعا تمام بازیکنان پرسپولیس به این فهرستی که منتشر شد خندیدند و معلوم نیست در این باشگاه چه خبر است. اگر بازیکنان اینطوری پول گرفته بودند اصلا حرفی باقی نمی ماند. جالب اینجا است که آقایان این دو میلیاردی که اخیرا قرار بود بین بازیکنان پخش شود را حساب کردند.

او گفت: من تا الان ۷۰ میلیون از پرسپولیس پول گرفتم، به علاوه دو ماشین که هیچ سندی ندارند و به درد نمی خورند. یک چک هم به من داده بودند که پاس نشد. فکر کنم آقایان مجموع قرارداد من در ۳ سال اخیر را جمع بسته اند که نوشته اند ۵۶۰ میلیون پول گرفته ام. امسال اتفاقاتی افتاده که واقعا در هیچ جای دنیا دیده نمی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار