|
|
کدخبر: ۱۵۴۶۴۴

قطعاً آبی پوشان لندنی مقابل ما دفاع نخواهند کرد

خبرگزاری تسنیم: مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن عنوان کرد غیبت ایبرا تأثیری بر روی عملکرد میلیونرهای پاریس نخواهد گذاشت و نماینده فرانسه قادر به شکست چلسی در لندن است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم تیم فوتبال پاری سن ژرمن که در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد فردا شب(چهارشنبه) در بازی برگشت ۲ تیم غایب بزرگ میدان خواهد بود.

اسکیل لاوتزی، مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن با تمجید از مهاجم سوئدی این تیم گفت: به نظر من زلاتان بهترین مهاجم حال حاضر جهان است. درست است که او بازی برگشت چلسی - پاری سن ژرمن در لندن را از دست داد ولی ما بدون ایبرا هم می توانیم چلسی را شکست دهیم. ابراهیموویچ بازیکن بزرگی است که در بازی های مهم بسیاری هم حضور یافته است ولی ما در بازی رفت نشان دادیم که در ترکیب مان بازیکنان باکیفیت زیادی برای لطمه زدن به چلسی داریم.

مهاجم ۲۸ ساله تیم ملی آرژانتین تصریح کرد: چلسی باید روی دروازه ما حمله کند و این کار آسانی برای شاگردان مورینیو نخواهد بود. روش بازی چلسی اینگونه است که در زمین خود می ماند و دفاع می پردازد و سعی می کند در ضدحملات دروازه حریفش را باز کند البته آبی پوشان نیاز دارند تا ۲ گل به ما بزنند پس قطعاً در این بازی به دفاع نخواهند پرداخت.

لاوتزی در پایان خاطرنشان کرد: پاری سن ژرمن نباید در استمفوردبریج به فکر دفاع کردن مقابل چلسی باشد، ما باید هوشیارانه بازی کنیم و چشم به گشودن دروازه آبی پوشان لندنی هم داشته باشیم، چون می دانیم که به ثمر رساندن گل در خارج از خانه می تواند تکلیف این مسابقه را یکسره کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار