|
|
کدخبر: ۱۵۴۶۶۴

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اصلا کار صحیحی نبود که قراردادها را افشا کنند قراردادها محرمانه است و نباید افشا می شد.

ابن قاسم در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: با نتایجی که به دست آمده سپاهان و استقلال هم جزو مدعیان قهرمانی به حساب می آیند نفت نباید بازی بعدی خود را از زمین برنده خارج شود تا ما بتوانیم با برد مقابل گسترش فولاد جشن قهرمانی را در تبریز بگیریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد افشای قراردادهای پرسپولیس گفت: اصلا کار صحیحی نبود که قراردادها را افشا کنند قراردادها محرمانه هستند و نباید افشا می شد با این کار بازیکنان و باشگاه ها را زیر سوال می برند و یک خیانت است.

وی ادامه داد: تیم ما از این نوع قراردادهای میلیاردی ندارد و اگر قرار بود از این نوع قراردادها با بازیکنان داشته باشد آرش افشین یک تیم فصل به تیم سپاهان نمی رفت تمام قراردادهای ما شفاف است و یک نسخه در سازمان لیگ قرار دارد همه می دانند که تیم ما قراردادهای میلیاردی با بازیکنان نبسته تیم ما ستاره میلیاردی ندارد.

ابن قاسم در پایان خاطرنشان کرد: تمام قراردادهای ما در سازمان لیگ به طور شفاف و مستند است تیم ما از بازیکنان پایه خود استفاده می کند و ستاره درست می کند تا بقیه تیمها از بازیکنانمان استفاده کننده تیم فولاد تیم سازنده است نه اینکه ستاره داشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار