|
|
کدخبر: ۱۵۴۶۸۳

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که حتی با توجه به درخواست نمایندگان مجلس امتیازهای کسر شده از تیم های لیگ برتری بخشیده نمی شود.

به گزار خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، اسماعیل حسن زاده در مورد نامه ۲۰ نفر از نمایندگان مجلس از جمله مقداد نجف نژاد رئیس فراکسیون ورزش و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال مبنی بر بخشیده شدن امتیاز کسرشده از تیم لیگ برتری گفت: تاکنون هیچ نامه رسمی از طرف مقامات فدراسیون فوتبال به ما ابلاغ نشده است. من از رسانه ها مطلع شدم که فراکسیون ورزش چنین نظری داده ولی هنوز نامه ای به دستمان نرسیده است.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: رای کسر امتیاز با قوانین موجود قطعی و اجرا شده است. اگرچه تیم ها اختیار دارند به رایی که قابل اعتراض است، اعتراض کنند و می توانند تقاضای این کار را بدهند ولی پاسخ مان این است که قانونی این کار را انجام داده ایم و رای های صادره در کمیته استیناف هم تایید شده است. اگرچه شاید در این میان برخی از افراد با انگیزه های خاص پیشنهادهایی بدهند.

وی تاکید کرد: موضوعی که آن را محور قرار می دهیم این است که اگر قرار باشد بخشش یا تنبیهی ایجاد شود باید براساس قانون باشد. اگر بررسی ها در حاکمیت قانون انجام شود و من فقط در این رابطه می توانم صحبت کنم و در مورد نظرات دیگران اظهارنظری نمی کنم و تنها تاکید می کنم که کار ما قانونی بوده است.

حسن زاده در مورد اینکه آیا راهی برای بخشش وجود دارد یا خیر، گفت: من هیچ راه قانونی برای این کار نمی بینم و اگر یک سوال از من شود که آیا امتیازات کسر شده بخشیده می شوند، جواب ما «خیر» است.

رئیس کمیته انضباطی در مورد رای مهدی رحمتی گفت: رای رحمتی در واپسین ساعات سال ۹۲ صادر شد تا تایپ شود و به امضای اعضای کمیته انضباطی برسد که کار به سال جدید کشیده شد و بعد از اولین حضور ما در این سال رای او را ابلاغ کردیم.

وی درباره اینکه گفته می شود رحمتی ۴ ماه محروم خواهد شد و اینکه آیا محرومیت او در طول تعطیلات لیگ خواهد بود، عنوان کرد: برخلاف گمانه زنی هایی که مطرح بود محرومیتی شامل رحمتی نمی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار