|
|
کدخبر: ۱۵۴۶۸۶

حسینی: سایت فدراسیون همیشه به دنبال اطلاع رسانی دقیق است

مدیر روابط عمومی فدراسیون به خاطر اطلاع رسانی نادرست در مورد نتایج تیم ملی فوتبال بانوان از مردم و رسانه ها عذرخواهی کرد.

امیر حسین حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد اعلام شدن نتایج اشتباه در مورد مسابقات تیم ملی بانوان در روسیه اظهار داشت: به خاطر اشتباهی که در اعلام نتایج تیم ملی بانوان صورت گرفته است از مردم و رسانه ها عذر خواهیم می کنیم. این مشکل به این دلیل بود که یکی از همراهان تیم از طریق پیامک نتایج را به همکاران ما در روابط عمومی ارسال می کرد که متاسفانه در ۲ مورد اشتباه بود و به همین دلیل عذرخواهی می کنیم.

وی ادامه داد: دو نتیجه که از سوی سایت فدراسیون اعلام شده بود باخت ۴ بر یک و برد دو بر صفر بدو که صحیح آن شکست ۶ بر یک و پیروزی یک بر صفر بود. سایت فدراسیون همیشه به دنبال اطلاع رسانی صحیح بوده است و اگر اشتباهی وجود داشت به خاطر ارسال اطلاعات نادرست بود و قطعا از کسانی این اتفاق را رقم زدند پاسخ خواهیم خواست.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: همچنین اکبر محمدی که به همراه تیم در این رقابت ها حضور داشت، تنها به عنوان مشاور بوده است.

حسینی در خصوص مسابقات هم گفت: حضور در اینگونه مسابقات همان طور که امیر شقاقی سرمربی تیم عنوان کرده بود، جنبه تدارکاتی داشته و برای کسب تجربه بوده است.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار