|
|
کدخبر: ۱۵۴۶۸۸

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: کسر امتیاز از تیم ها قابل بخشش نیست.

به گزارشخبرگزاری فارس، اسماعیل حسن زاده که با بخش خبری ۱۴ و ۳۰ دقیقه شبکه خبر صحبت می کرد در مورد ارسال نامه رئیس فدراسیون ورزش مجلس به کفاشیان برای بخشش کسر امتیازهای اعمال شده از تیم های لیگ برتری گفت: رأی های صادر شده از سوی کمیته انضباطی قابل اعتراض است حتی پس از آنکه اعتراض انجام شد و رأی قطعیت یافت هم می توانند باشگاه ها تقاضاهایی را انجام بدهند اما پاسخ ما این است که کار باید قانونی انجام شود در مورد کسر امتیازها هم کار قانونی انجام شده و درکمیته استیناف هم به تأئید رسیده است.

وی ادامه داد: شاید برخی از پیشنهادها همانطور که شما گفتید با انگیزه های خاص باشد اما یک چیز محور کار ماست این که چه بخشش و چه تنبیه باید قانونی باشد. بدون قانون هیچ پیشنهادی عملی نمی شود من نمی دانم چنین نامه ای نوشته شده یا نه اگر هم نامه ای به مقامات نوشته شده آنها آن را به ما باید منعکس کنند البته من در مورد کسر امتیاز این را می گویم که این رأی کاملاً قانونی صادر شده و حتی کمیته استیناف هم آن را تأئید کرده است بنابراین هر بررسی باید در حاکمیت قانون باشد ما بر اساس نظرات دیگر اظهارنظر نمی کنیم و فقط کار قانونی انجام می دهیم.

رئیس کمیته انضباطی در مورد اینکه آیا بر اساس این نامه امکان دارد که قبل از هفته پایانی جلسه ای برای بخشش امتیاز های کسر شده لیگ برتری برگزار شود، گفت: من هیچ راه قانونی برای این کار نمی بینم نمی دانم آیا این نامه به دست مقامات رسیده یا نه اما اگر یک سؤال از من پرسیده شود که آیا کسر امتیاز از تیم های لیگ برتری قابل بخشش است یا نه جواب من خیر است. اما من چون نمی دانم نام چه چیزی بوده در موردش هم اظهارنظر نمی کنم.

وی در مورد شایعه محرومیت چهار ماهه مهدی رحمتی در تعطیلات لیگ، گفت: رأی رحمتی در آخرین روزهای سال قبل صادر شد و با توجه به اینکه در واپسین روزهای سال بود به امضای همه اعضای کمیته انضباطی نرسید و در اولین جلسه کمیته انضباطی در سال جدید رأی تایپ شده از سوی همه اعضاء امضاء شده است و در مسیر ابلاغ قرار گرفته است تا رسماً ابلاغ شود اما با توجه به گمانه زنی که شما کردید که رحمتی محرومیت دارد باید بگویم که رحمتی محرومیتی ندارد و کاملاً برعکس است.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار