|
|
کدخبر: ۱۵۴۸۵۹

سرمربی پرسپولیس شمال:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شمال گفت: معتقدم فساد در فوتبال ایران وجود دارد و نباید خود را گول بزنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، ابراهیم طالبی پس از شکست ۵ بر صفر پرسپولیس شمال مقابل پیکان در خصوص اینکه چرا تیمش دیرتر در ورزشگاه حاضر شده و بدون گرم کردن وارد میدان شد، اظهار داشت: اتوبوس ما محل ورزشگاه را گم کرد و همین موضوع باعثشد ما ۱۰-۲۰ دقیقه دیرتر برسیم و فرصت آنچنانی برای گرم کردن نداشته باشیم. به هر حال باید زودتر حرکت می کردیم تا در ترافیک قرار نمی گرفتیم.

وی در مورد اینکه آیا تیمش قصد حضور در این بازی را نداشته، تصریح کرد: خدا شاهد است که اینگونه نبوده، مسئولان تیم پس از آخرین بازی ما تمرینات را تعطیل کردند و با اصرار من تیم در این بازی حاضر شد. من حتی یکی از بازیکنان خود را از ۱۵-۱۶ اسفند تاکنون ندیده بودم.

وی ادامه داد: ما تمرینی نداشتیم و با تمام قدرت مقابل پیکان ظاهر شدیم. خدا را شاهد می گیرم هر جا من سرمربی باشم جز پاکی چیزی نیست. شرایط ما عادلانه نبود. پیکان در طول هفته تمرینات خوبی داشته در حالی که ما هیچ تمرینی نداشتیم. مطمئن باشید اگر یک درصد بیشتر از این می توانستیم پیکان را به دردسر بیندازیم قطعا این کار را می کردیم.

سرمربی پرسپولیس شمال در مورد اینکه با توجه به این مسئله که سقوط تیمش پیش از این بازی قطعی شده بود و انگیزه ای برای حضور در این بازی نداشتند، گفت: بازیکنان ما با جان و دل بازی کردند. تمام تلاش خود را هم انجام دادند. اختلاف این تیم ما با پیکان ۵ گل است اما اگر ۳-۴ هفته زودتر به مصاف پیکان می رفتیم، می توانستیم یقه این تیم را بگیریم.

وی در مورد اینکه مسائلی در خصوص فوتبال ناپاک مطرح می شود، اظهار داشت: من معتقدم فوتبال ایران سالم نیست. در لیگ برتر اتفاقاتی به مراتب بدتر از لیگ دسته اول رخ می دهد. خودمان را نباید گول بزنیم. چرا باید در دیدار پرسپولیس و سپاهان اتفاقاتی رخ دهد و مسائل پس از آن به فراموشی سپرده شود؟ در همین لیگ یک مربیانی بودند که محروم بودند اما چرا پس از گذشت سه ماه حالا مربیگری می کنند. روح فوتبال ایران مریض است، دائم فقط داوران را قربانی می کنیم. فساد در بین مربیان وجود دارد. فوتبال ما سالم نیست. جلوی خدا نمی توانیم خود را گول بزنیم اما امروز واقعا ما سالم بازی کردیم.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار