|
|
کدخبر: ۱۵۴۸۶۳

مگر پرسپولیس شمال قهرمان بوندس لیگاست که ما را به سختی بیندازد؟

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: من علیپور را نمی بخشم زیرا او با غرض ورزی علیه من مصاحبه می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، فرهاد کاظمی پس از پیروزی ۵ بر صفر پیکان مقابل پرسپولیس شمال و صعود شاگردانش به مرحله پلی اف لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که توانستیم به این مرحله صعود کنیم. ما در رده سیزدهم جدول بودیم اما تا لحظه آخر جنگیدیم و خوشحالم که هم اکنون توانستیم به مرحله پلی آف صعود کنیم.

وی با اشاره به اینکه در اولین دیدار مرحله پلی آف باید به مصاف سیاه جامگان مشهد برود، تاکید کرد: سیاه جامگان تیم جوان و خوبی است آنها هم زحمت کشیدند اما ما پس از پیروزی مقابل سیاه جامگان با هر تیم لیگ برتری که باشد می توانیم پیروز شویم و قطعا به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

سرمربی پیکان در مورد اینکه با این نتایج کسب یک امتیاز از نفت مسجدسلیمان که به حالت تعلیق درآمده بود دیگر اهمیتی ندارد، گفت: اینگونه مسائل در فوتبال ما همیشه باید وجود داشته باشد یک روز مانده به هفته پایانی مسائلی را به وجود می آورد. در هر صورت ما به هیچ عنوان به امتیازات حریف فکر نمی کردیم. خودمان کمی سهل انگاری کردیم و اگر از ابتدا با قدرت ظاهر می شدیم می توانستیم هم اکنون لیگ برتری باشیم.

کاظمی در مورد اینکه آیا مشکلاتش با کمیته اخلاق برطرف شده و می تواند در لیگ برتر مربیگری کند، یادآور شد: من با کمیته اخلاق مشکلی ندارم. مشکل من با شخص آقای علیپور است. سایر افراد صادقانه عمل می کنند. در برنامه های مختلف در حق من اجحاف کردند زیرا با او ۲۰۰ بار مصاحبه می کردند و علیه من صحبت می کرد. اما وقتی به من نمی دادند که پاسخ او را بدهم. گناه است که می گویم بیایید و مناظره کنیم؟ می خواهم حقایق را بگویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه آیا معتقد است «ف. ک» معروف او نیست، تصریح کرد: من نمی توانم «ف. ک» باشم، هر کسی که ورزشی و مردمی است نمی تواند در این مسئله قرار بگیرد. غیر از آقای ایکس هیچکس دیگری اینگونه مسائل را مطرح نکرد، نمی خواهم حتی اسم او را بیاورم. زیرا بعدا ناراحت خواهد شد. او با غرض ورزی این کارها را کرد. هیچ وقت او و پیش از آن عزیزمحمدی را نمی بخشم.

کاظمی در مورد اینکه تیم فوتبال پرسپولیس شمال به علت گم کردن ورزشگاه دیرتر در ورزشگاه حاضر شده بود و این موضوع شبهاتی را به وجود می آورد، گفت: چرا شما جاهای دیگر را نمی بینید. فقط بازی های پیکان شبهه ناک است. قبلا می گفتند برای پیکان پنالتی زیاد می گیرند. امروز دیدید که دو پنالتی برای ما نگرفتند. مگر پرسپولیس شمال قهرمان بوندس لیگا بوده که بخواهد ما را به سختی بیندازد؟ البته برای این تیم احترام قائلم آنها مردانه مقابل ما بازی کردند. اما مطرح کردن این شبهات زیبا نیست.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار