|
|
کدخبر: ۱۵۴۸۷۲

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته اعلام کرد

سرمربی تیم والیبال نشسته از برگزاری اردوی مشترک تیم ملی ایران با روسیه در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارشخبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به زمان آغاز آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی والیبال نشسته، هادی رضایی سرمربی تیم ملی گفت: برای تمرینات مرحله آخر، ۲۰ نفر از ورزشکاران بزرگسال و جوان از ۱۱ استان دعوت شده اند که زیر نظر من به عنوان سرمربی و علیرضا معمری، بهمن تاروردی زاده، فرید صائبی، علی اخوان، مربیان تیم ملی، تمرین خواهند کرد و محمد صفری به عنوان فیزیوتراپیست و علی کشفیا به عنوان سرپرست در کنار تیم خواهند بود.

وی از حضور تیم روسیه در این مسابقات خبر داد و گفت: روسیه به عنوان تیم سوم پارالمپیک لندن و تیم دوم اروپا برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده است و دیدارهایی با این تیم در حاشیه رقابت های اصلی برگزار خواهد شد تا تیم ایران با آمادگی بیشتری راهی مسابقات جهانی لهستان شود.

سرمربی تیم ملی افزود: تیم های عراق و قزاقستان نیز درخواست کرده اند چند روز زودتر از زمان آغاز مسابقات به ایران وارد شوند تا دیدارهایی دوستانه پیش از برگزاری مسابقات رسمی با تیم ایران داشته باشند.

وی در مورد اهمیت مسابقات مشهد گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در مشهد به دلیل اینکه برای کسب سهمیه ورودی به مسابقات جهانی و بازی های پاراآسیایی اینچئون است، اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت بر این اساس، برای ورود به بازی های پاراآسیایی، به غیر از تیم کره جنوبی که میزبان است، تیم های اول تا هفتم رقابت های قهرمانی آسیا در مشهد، جواز حضور در مسابقات را کسب می کنند و تیم های اول تا پنجم هم به همراه کره در مسابقات بانوان با هم رقابت می کنند. بنابراین غیبت هر تیمی مانع حضورش در بازی های پاراآسیایی می شود.

اسامی ورزشکاران دعوت شده به اردوی متصل به مسابقات آسیایی مشهد به شرح زیر اعلام شده است:

داود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی حمیدزاده، محمد خالقی(تهران)، حسین گلستانی(قم)، رضاپیدایش، مهرزاد مهروان(البرز)، مهدی بابادی(خراسان رضوی)، حسین فرزانه(قزوین)، ناصر حسن پور(آذربایجان غربی)، رضا نصاری زاده(خوزستان)، رمضان صالحی، مجید لشگری، سعید ابراهیمی(مازندران)، احمد ایری، آرش خرمالی، آرش قره قولپاقی(گلستان) مجتبی حیدری، عیسی زیراهی(مرکزی) میثم علی پور(گیلان)

اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان از ۲۱ فروردین ماه به میزبانی مشهد مقدس آغاز شده و رقابت ها از اول اردیبشهت آغاز خواهد شد.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار