|
|
کدخبر: ۱۵۴۹۵۷

الشباب را ببریم به دور دوم صعود می کنیم

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: تراکتورسازی فشاری را تحمل نمی کند چرا که این تیم سهمیه و جامش را گرفته ولی برای ما این بازی بسیار مهم است.

منصور پورحیدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان و برتری آبی پوشان گفت: ما تیم حرفه ای و با تجربه ای داریم که در دو بازی آخر در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر احساس کردم که شرایط خاصی بر تیم حاکم است و بچه ها با این ۲ بردی که به دست آوردند ما را به صعود در لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در لیگ برتر کشورمان امیدوار کردند. بچه ها در این دو بازی با تمرکز و دوندگی بالا توانستند نتیجه خوبی هم بگیرند.

وی ادامه داد: دو حریف آخرمان را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که به دنبال چه هستیم و استقلال نشان داد می تواند به قهرمانی برسد اما در درجه اول ما باید تراکتورسازی را ببریم و بعد ببینیم که بازی ها در تبریز و اصفهان چه نتایجی رقم می خورد و سپس در لیگ قهرمانان آسیا الشباب را ببریم تا با این ۳ امتیاز به صعود از گروهمان امیدوار باشیم.

وی در مورد نحوه بازی استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: بچه ها می دانستند که این آخرین شانس آنها است و اگر این بازی را از دست بدهند دیگر نه می توانند قهرمان شوند و نه حتی سهمیه آسیایی بگیرند به همین دلیل با تمرکز زیادی بازی کردند. همانطور که گفتم فولاد را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و با حوصله و تاکتیک بازی را بردیم البته خیلی ها گفتند که ما دفاعی بازی کردیم اما حتی این فرصت را داشتیم تا گل دوم را هم بزنیم اما موقعیت های ما از دست رفت.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین دیدار استقلال در لیگ برتر مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: تمام بازی های هفته آخر همزمان است اما استقلال باید همه تمرکزش را بر روی بازی تراکتورسازی بگذارد و به هیچ چیزی جز این بازی فکر نکند چرا که اگر به جز بازی با تراکتورسازی به بازی دیگری فکر کنند قطعا به مشکل بر می خورند. ما باید فقط به بازی خودمان فکر کنیم البته تراکتورسازی فشاری را تحمل نمی کند چرا که این تیم سهمیه و جامش را گرفته و برای ما این بازی بسیار مهم است. وقتی بازی ما با تراکتورسازی تمام شد آن وقت به نتایج سایر تیم ها نگاه کنیم. اما برای ما مهم این است که تمرکزمان فقط به بازی تراکتورسازی باشد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار