|
|
کدخبر: ۱۵۴۹۷۲

لیگ قهرمانان اروپا

خبرگزاری تسنیم: با صعود کهکشانی ها و آبی پوشان لندن چهره ۲ تیم از ۴ تیم برتر مهم ترین تورنمنت باشگاهی قاره اروپا مشخص شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در آغاز دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته(سه شنبه) ۲ دیدار برگزار شد که در آنها تیم های رئال مادرید و چلسی موفق به کسب سهمیه حضور در مرحله نیمه نهایی شدند.

در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن، تیم فوتبال چلسی موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر پاری سن ژرمن فرانسه را شکست داده و با جبران شکست ۳ بر یک دو رفت در مجموع با تساوی ۳-۳ و به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله نیمه نهایی صعود کند. گل های شاگردان مورینیو را آندره شورله در دقیقه ۳۲ و دمبا با در دقیقه ۸۷ به ثمر رساندند تا یاران آقای خاص در لحظات آخر صعود کنند.

در دیگر بازی شب گذشته هم رئال مادرید در خانه بورسیا دورتموند با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد اما به لطف پیروزی ۳ بر صفر در بازی رفت در مجموع ۲ دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ موفق شد نماینده آلمان را شکست داده و در جمع ۴ تیم برتر رقابت ها قرار بگیرد. هر ۲ گل دورتموند را در این بازی مارکو رویس در دقایق ۲۴ و ۳۷ به ثمر رساند، ضمن اینکه آنخل دی ماریا بال آرژانتینی رئال مادرید در دقیقه ۱۷ یک پنالتی را از دست داد.

پرونده مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با ۲ دیدار بسته می شود که در یکی از آنها اتلتیکومادرید میزبان بارسلونا است و در دیگری بایرن مونیخ از منچستریونایتد پذیرایی می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار