|
|
کدخبر: ۱۵۵۱۰۳

جوان ها اگر می توانند بیایند و هدایت فدراسیون را برعهده بگیرند

نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: بازنشسته شدن در همه جای دنیا وجود دارد و حالا من پس از سال ها تصمیم گرفتم خودم را بازنشسته کنم.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیمی برای بازگشت به فدراسیون بوکس دارید یا خیر، گفت: با توجه به مشغله کاری ای که دارم دیگر تصمیمی برای بازگشت به فدراسیون بوکس را ندارم. تصمیم گرفته ام میدان را به جوان ترها بدهم تا آنها از این فرصت استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با ناطق نوری برای بازگشت به فدراسیون صحبتی داشته اید یا خیر، گفت: من قبل از عید تصمیم گرفتم تا دیگر با فدراسیون بوکس همکاری نکنم و در مورد این موضع نیز به هیچ عنوان با رئیس فدراسیون صحبت نداشتم. ناطق نوری یکی از دوستان صمیمی من است و حق به گردن من دارد. سرانجام همه جای دنیا به این صورت است که یک روز باید بازنشسته شوی و با کار خداحافظی کنی؛ من نیز پس از سال ها تصمیم گرفتم تا خودم را بازنشسته کنم. حالا اگر دوستان خواستند می توانم دورادور تجربیاتم را در اختیار آنها قرار دهم.

مقصودی در ادامه خاطرنشان کرد: ناطق نوری هم دوست دارد به جوان ها فرصت دهد، اما ناگفته نماند بوکس مدیون احمد ناطق نوری است و همه این موضوع را می دانند. اگر افرادی هستند که می توانند فدراسیون را بچرخانند بیایند و هدایت این مجموعه را برعهده بگیرند. البته ما جوان هایی مثل روح الله حسینی را داریم که دکترای تربیت بدنی دارند و چندین بار نیز در این رشته عنوان قهرمانی در آسیا را کسب کرده است. به هر حال او جوان است و توانایی این کار را دارد. ما نیز دورانی که جوان بودیم وارد این رشته شدیم و حالا ۶۸ ساله ام و دوست دارم که فرصت را به جوان ها بدهم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حتما که نباید افراد مسن هدایت فدراسیون بوکس را برعهده بگیرند. جوان ها نیز باید بیایند و تجربه کسب کنند اینجا میدان سیاست نیست که افراد مسن بخواهند حضور داشته باشند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار