|
|
کدخبر: ۱۵۵۴۳۹

جوابیه آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی به گفت وگوی مایلی کهن با فارس

آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی نسبت به صحبت های بازیکن اسبق پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارشخبرگزاری فارس، آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی امروز با انتشار جوابیه ای به شرح زیر نسبت به صحبت های بازیکن اسبق پرسپولیس واکنش نشان داد:

" با عنایت به انتشار خبر اظهار نظر مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خبر شماره ۱۳۹۳۰۱۱۹۰۰۰۸۸۲ مورخ ۱۹/۱ / ۹۳ خواهشمند است دستور فرمایید جوابیه ذیل در پاسخ به اظهارنظر یاد شده، در سایت آن خبرگزاری محترم درج گردد.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام در خصوص اظهارنظر یک مربی سابق پرسپولیس در خبر منتشر شده د رخبرگزاری فارسدر جوابیه ای اعلام کرد: «شرکت در مراسم غبارروبی حرم مطهر دارای ضوابطی است که از رهگذر آن حضور در آن مراسم معنوی، محدود و منحصر به هیچ صنف و قشر خاصی نبوده و همه آحاد جامعه اعم از علماء، قرآنیان، مادحین اهل بیت، شعرا، اقشار مختلف مردم، هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان، اصحاب رسانه و دیگر اقشار محترم جامعه از جمله آقای مایلی کهن می توانند طبق ضوابط آستان در آن شرکت نمایند. ایشان برای اطمینان خاطر بیشتر می توانند به بخش گزارش های تصویری پایگاه اطلاع رسانی این آستان مقدس مراجعه نمایند. لذا انتظار می رود دوستان عزیز مسائل اختلافی خود را به سایر سازمان ها و ارگان ها و نهادها تسری ندهند.»

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار