|
|
کدخبر: ۱۵۵۴۴۰

رییس کانون مربیان اسکی شهر تهران؛

اولین جلسه کانون مربیان شهر تهران در سال ۱۳۹۳ دیروز برگزار شد تا در خصوص برنامه های این کانون برای مربیان در سال جاری بحثو تبادل نظر شود.

رضا احتشام در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: در اولین جلسه کانون در سال ۱۳۹۳ در مورد امور سال آینده از جمله برنامه ریزی های مختلف – تدوین اساسنامه، تجلیل از مربیان پیشکسوت و فعال و مسابقات مربیان در روز معلم، افتتاح سایت " اسکی مربی " بحثو تبادل نظر شد.

رییس کانون مربیان اسکی شهر تهران افزود: سایت مربیان اسکی مختص کانون مربیان شهر تهران است و به احتمال فراوان تا ۱۵ اردیبهشت افتتاح خواهد شد البته هم اکنون نیز این سایت به صورت آزمایشی فعال است و بازدیدکنندگان زیادی دارد.

احتشام در خصوص روند عملکرد کانون مربیان در طی سالیان اخیر افزود: از سال ۹۰ که کانون مربیان افتتاح شد بیشتر تلاش ما در انجام امور و برنامه های زیرساختی بود و پایه ریزی برایمان اهمیت زیادی داشت.

رییس کانون مربیان شهر تهران اتحاد و همدلی را رمز موفقیت این کانون اعلام کرد وگفت: تفاهم و اتحاد خاصی در کانون مربیان شهر تهران وجود دارد همنی همدلی باعثسازماندهی بسیار خوب دراین کانون شده و امیدواریم با روندی که در پیش گرفته ایم و تلاش و همکاری همه مربیان و مسئولان شاهد موفقیت های هر چه بیشتر در این کانون باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار