|
|
کدخبر: ۱۵۵۴۴۵

بیانیه شرکت پیشکسوتان پرسپولیس:

خبرگزاری تسنیم: شرکت پیشکسوتان پرسپولیس در واکنش به اتفاقات اخیر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در شرایطی که اوضاع در باشگاه پرسپولیس مساعد نیست و هر روز حواشی از این باشگاه به بیرون درز می کند شرکت پیشکسوتان پرسپولیس که بعد از مشکلاتی که برای سعید شیرینی به وجود آمده مسئولیتش به عهده بهروز سلطانی است بیانیه ای را در واکنش به مشکلات و حواشی اخیر این باشگاه منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«در آن روزهایی که پولی در پرسپولیس نبود ما این تیم را با دندان کشیدیم تا ادامه حیات بدهد. حالا اگر قرار است پرسپولیس را به هر کسی واگذار کنند باید این افراد از کانال پیشکسوتان و قدیمی ها عبور کنند و تایید شوند. آنهایی که امروز خود را همه کاره می دانند در سال های گذشته کجا بودند؟ اگر مربیان و بازیکنان قدیمی نبودند شاید دیگر پرسپولیسی باقی نمی ماند. ما با ۲ توپ و یک پیراهن این تیم را حفظ کردیم.

تاکید می کنیم کسانی که به این باشگاه می آیند باید مورد تایید پیشکسوتان باشند، چون اگر پیشکسوتان آنها را حمایت نکنند موفق نمی شوند. باشگاه پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان است و آنها به گردن این تیم حق دارند. فقط وقتی می شنویم دست هایی پشت پرده در کار است برای ما جالب است که این دست ها را هم به ما نشان بدهند تا ببینیم چه کسانی نمی خواهند پرسپولیس موفق شود.»

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار