|
|
کدخبر: ۱۵۵۶۲۲

عنایتی در گفت وگو با فارس:

مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: من هم قبول دارم که آمار گلزنی در لیگ برتر اصلاً خوب نیست اما فکر می کنم خود من این وضعیت را به وجود آوردم چرا که اگر توپ هایم گل می شد، الان بالای ۱۸ گل زده داشتم.

رضا عنایتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر خصوص دیدار تیم های صبای قم و سایپای کرج گفت: این بازی برای سایپا حساسیتی ندارد و اگر ما در این بازی به برتری برسیم می توانیم تا رده هشتم خودمان را بالا بکشیم که این می تواند برای ما یک پیروزی بزرگ باشد. امیدوارم که از میزبانی مان در این بازی استفاده کنیم و بتوانیم تیم خوب سایپا را شکست دهیم. البته فوتبال قابل پیش بینی نیست اما امیدوارم ما با پیروزی لیگ را تمام کنیم.

وی ادامه داد: سایپا را می شناسیم چرا که این تیم از تیم های قدیمی لیگ فوتبال مان است و تلاش می کنیم تا صحبت های کادر فنی را در زمین بازی پیاده کنیم.

مهاجم ۱۳ گله تیم صبای قم در مورد اینکه برای آقای گل شدن در این بازی انگیزه ای دارد یا نه؟ اظهار داشت: طبیعتاً من پر از انگیزه هستم چرا که فقط ۹۰ دقیقه فرصت دارم تا آقای گلی ام را تثبیت کنم و یک رکورد دیگر به دست بیاورم اما امیدوارم که این لیاقت این عنوان را داشته باشم و اگر کسی هم این عنوان را به دست آورد مبارکش باشد. البته من همیشه برای خودم شانس قائل هستم چرا که سال ها اینطور زندگی کرده ام.

وی درباره کریم انصاری فرد که رقیب او در رسیدن به عنوان آقای گلی است اظهار داشت: او رقیب سختی برای من است چرا که بازیکن جوان و پرانرژی است اما باید قبول کنیم که شرایط مان با هم فرق دارد چرا که او در تراکتورسازی بازی می کند و شرایط او از هر نظر با صبای قم متفاوت است چرا که هافبک های این تیم و حضور تماشاگران زیاد باعثمی شود تا ما دو بازیکن شرایط یکسانی نداشته باشیم.

عنایتی که ۱۳ گل تا اینجای لیگ به ثمر رسانده، در پاسخ به این سؤال که فکر نمی کنی این تعداد گل برای ۲۹ بازی رقم فاجعه انگیزی باشد، ادامه داد: من هم قبول دارم که آمار اصلاً خوب نیست اما فکر می کنم خود من این وضعیت را به وجود آوردم چرا که اگر توپ هایم گل می شد، الان بالای ۱۸ گل زده داشتم، هر چند که نباید از تفکرات دفاعی مربیان هم بی تفاوت گذشت که روی این موضوع تأثیر گذاشته است.

وی در پاسخ به این سؤال که دوست داری خودت آقای گل شوی یا کریم انصاری فرد اظهار داشت: من راجع به این موضوع عمقی فکر نمی کنم، اما دوست دارم خودم آقای گل شوم و امیدوارم که لیاقتش را هم داشته باشم.

عنایتی در پایان گفت: پیش از این سه دوره آقای گل شدم و اگر رکوردم را به ۴ برسانم، رکوردی خواهد بود که شاید کسی به آن دست پیدا نکند.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار