|
|
کدخبر: ۱۵۵۶۸۶

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

خبرگزاری تسنیم: در شبی که بارسلونا با قبول شکست مقابل اتلتیکو از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد تیم فوتبال بایرن مونیخ با برتری مقابل منچستریونایتد به دفاع از عنوان قهرمانی اش نزدیک تر شد.

به گزارش خبرگزاری تسینم، دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته(چهارشنبه) با انجام ۲ دیدار به پایان رسید که طی آن تیم های بایرن مونیخ آلمان و اتلتیکو مادرید اسپانیا با برتری مقابل رقبای خود به جمع ۴ تیم برتر این رقابت ها راه یافتند.

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی در ورزشگاه آلیانتس آره نا پذیرای منچستریونایتد بود که بازی رفت ۲ تیم به نتیجه تساوی یک بر یک رسیده بود. شاگردان پپ گواردیولا که در این بازی از حمایت بیش از ۶۷ هزار تماشاگر بهره می بردند موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک بر شیاطین سرخ غلبه کنند و در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر ۲ جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را بگیرند.

در این بازی ابتدا منچستریونایتد با گلی که پاتریس اورا در دقیقه ۵۷ به ثمر رساند از میزبان خود پیش افتاد ولی بایرن در ادامه با گل هایی که ماریو ماندزوکیچ(۵۹)، توماس مولر(۶۸) و آرین روبن(۷۶) به ثمر رساندند نتیجه را به سود خود تغییر داد و به جمع ۴ تیم برتر این رقابت ها راه یافت.

اتلتیکو مادرید هم که در دیدار رفت در نیوکمپ بارسلونا را یک بر یک متوقف کرده بود موفق شد کاتالان ها را در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد و در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر یک به جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا ملحق شود. تنها گل این بازی را کوکه در دقیقه ۵ وارد دروازه بارسا کرد.

به این ترتیب تیم های بایرن مونیخ، رئال مادرید، چلسی و اتلتیکو مادرید خودشان را به مرحله نیمه نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا رساندند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار