|
|
کدخبر: ۱۵۵۷۶۸

والیبال باشگاه های آسیا - فیلیپین

خبرگزاری تسنیم: بازیکن کمکی تیم متین ورامین در مسابقات والیبال باشگاه های آسیا گفت: انتظارها از متین ورامین بالاست و چیزی جز قهرمانی مردم را راضی نمی کند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، پوریا فیاضی در حاشیه مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا در فیلیپین به سایت فدراسیون والیبال، اظهار داشت: من فکر می کنم تیم شرایط متوسطی دارد. نه خیلی آماده است و نه مشکل آمادگی دارد. چیزی که در بازی با ژاپن خیلی ما را اذیت کرد توپ گیری خیلی خوب ژاپنی ها بود. توپ گیری ژاپنی ها تقریبا ۳ برابر تیم ما بود و این موضوع کاملا ما را اذیت کرد.

وی افزود: انتظار مردم ورامین و ایران و مسئولان از تیم ما بالاست. در طول فصل فشار زیادی روی این تیم برای قهرمانی وجود داشت. حالا هم فشاری که روی تیم ما برای قهرمانی در آسیاست بسیار زیاد است. شاید چیزی جز قهرمانی مردم و مسئولان و خود بازیکنان را راضی نمی کند.

بازیکن فصل گذشته شهرداری ارومیه گفت: نباید فراموش کنیم که این دوره از مسابقات سطح بالاتری نسبت به دوره های قبل دارد. حضور بازیکنان موثر اروپایی و خارجی در باشگاه های آسیا کاملا سطح کیفی این مسابقات را تحت تاثیر قرار داده است. کریستین ساوانی و یک پشت خط زن کوبایی خیلی خوب و مطرح در تیم الریان قطر بازی می کنند. حضور این چنین بازیکنانی سطح مسابقات را بسیار بالا برده است.

او ادامه داد: ما تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. خیلی سخت است که بازیکنان بزرگ در تیم باشند و با موضوع بی انگیزگی بخواهیم مقابله کنیم. دوست داریم که با تیم های قدرتمندتری بازی کنیم. ایجاد انگیزه برای تیم در بازی های سنگین تر می تواند کیفیت بازی ما را بالا ببرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار