|
|
کدخبر: ۱۵۵۷۷۰

رئیس سابق باشگاه والنسیا به اتهادم آدم ربایی از سوی پلیس بین الملل اسپانیا دستگیر شد.

به گزارشخبرگزاری فارس، پلیس بین الملل اسپانیا خوان سولر را به اتهام تلاش برای ربودن ویسنته سوریانو، جانشینش در این باشگاه دستگیر کرد. سولر صبح روز گذشته در دادگاه حاضر شد و به عنوان مظنون اصلی این آدم ربایی شناخته شد. وی با قید وثیقه آزاد شد زیرا هیچ شکایت رسمی از سوی سوریانو نشده بود.

بازرس ها بر این باورند که سولر یک نفر را با وعده های مالی برای انجام این کار اجیر کرده است. سولر در جولای ۲۰۰۹ سهم خود در باشگاه والنسیا را به سوریانو واگذار کرد که به عنوان واسطه فروش یک گروه سرمایه گذاری اروگوئه ای فعالیت می کرد. سولر بعد از آن سوریانو را برای عدم پرداخت این مبلغ به دادگاه کشاند و گزارش شده است که این بدهی دلیل تلاش او برای آدم ربایی بوده است.

پلیس پس از ردیابی مکالمه تلفنی میان سولر و یک مرد تحت تعیب پلیس به سوریانو هشدار داده بود که از منزلش خارج نشود. قاضی به سولر هشدار داده بود که حداقل در فاصله ۱۵ متری سوریانو بایستد که دفتر وی تنها ۲۰ متر با خانه این مرد ۵۸ ساله فاصله دارد. سولر باید هر هفته به پلیس گزارش می داد و همچنین ممنوع الخروج شده بود. یک شخص دوم که هویتش فاش نشده نیز در این پرونده مظنون است. بازرسی ها تا پیش از شروع جلسه دادگاه در حال جریان است.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار