|
|
کدخبر: ۱۵۵۸۴۶

حضور نفت و فولاد در جایگاه قهرمانی طبیعی نیست

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما در کورس قهرمانی نیستیم اما به صورت مستقیم یا غیرمستقیم بر این عنوان تأثیر داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: سال جدید در تهران نبودم به همین خاطر سال نو را با کمی تأخیر به شما تبریک می گویم، فردا روز مهم و هیجانی انگیزی برای ما خواهد بود و تا حالا در لیگ ایران هیچ وقت این اتفاق نیفتاده که ۵ تیم برای قهرمانی مبارزه کنند.

وی افزود: چند تیم بازی هایشان به خودشان ربط دارد مثل نفت و فولاد و بقیه تیم ها نتایجشان به تیم های دیگر مرتبط است. فردا روز بزرگی خواهد بود که شاید تیم ها قلب هایشان از هیجان بتپد.

سرمربی تراکتورسازی تأکید کرد: متأسفانه ما در کورس قهرمانی نیستیم ولی مستقیم و یا غیرمستقیم در این موضوع نقش داریم. ما مقابل تیمی بازی می کنیم که کم می بازد و تجربه زیادی دارد. استقلال مربی باهوش و با انگیزه ای دارد و از لحاظ دفاعی بسیار خوب و قوی است و در ضربات ایستگاهی عالی کار می کند. ما به تهران آمده ایم و سعی می کنیم بهترین بازی را انجام دهیم و تیمی سامان دهی شده راهی زمین کنیم البته ما نماینده تراکتورسازی از شهر تبریز هستیم که تیممان یک تیم کامل و ریشه دار است به همین خاطر هواداران زیاد ما از ما توقع دارند و ما امیدوار هستیم شادی دیگری را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

وی در پاسخ به این سؤال که محرومان و مصدومان تیمش چه کسانی هستند، گفت: فکر نمی کنم غایب داشته باشیم.

اولیویرا در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا محمد ابراهیمی در ترکیب شما حضور دارد یا خیر، گفت: خیر او با ما نیست.

وی همچنین در خصوص اینکه اگر سرمربی تراکتورسازی نبود فردا شانس قهرمانی را برای کدام تیم بیشتر قائل می شد، گفت: شما می دانید که قهرمانی کدام تیم به خودش مربوط است، طبیعتاً نفت تهران این شرایط را دارد ولی من از فولاد خوزستان و مربی اش خیلی خوشم می آید اما من تصمیم گیرنده نیستم و چیزی که می دانم این است که هر پنج تیم می توانند قهرمان شوند. پنج مربی برای اول شدن می جنگند و تنها کسی که خودش را برای سال بعد و حضور در آسیا گارانتی کرده من هستم که اینجا مقابل شما نشسته است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در سال های مربی گری اش در کشورهای دیگر تا کنون دیده بود که ۵ تیم شانس قهرمانی داشته باشند یا خیر، گفت: من چنین چیزی ندیده بودم و سخت می شود در دنیا چنین اتفاقی رخ دهد ولی واقعاً هیجان انگیز است که چنین چیزی رخ داده است. البته تیم های فولاد و نفت حضورشان تا اینجا طبیعی نبوده چون همیشه استقلال - پرسپولیس و سپاهان مدعی قهرمانی هستند ولی نفت مربی خوبی دارد که در مدتی کوتاه کار بزرگی انجام داده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار