|
|
کدخبر: ۱۵۵۸۶۷

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امسال به اندازه ۱۰ سال سختی کشیده ام و پیر شدم.

به گزارشخبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی گفت: ابتدا باید تشکری کنم از کسانی که لیگ برتر و لیگ یک را برگزار کردند، خوشحالم که تیم نفت مسجدسلیمان و پدیده شاندیز به لیگ برتر آمدند و با حضور پدیده حداقل سالی یک بار به مشهد سفر خواهیم کرد. همچنین باید از کسانی که در طول سال برای نشست های خبری زحمت کشیدند و همچنین در تمرینات ما حاضر شدند تشکر کنم. ما جزو بی حاشیه ترین ها بودیم البته ما خودمان هم حاشیه نداشتیم اما دوستانی که در تمرینات حضور داشتند بعضاً اتفاقاتی که می افتاد را مدیریت می کردند و آنها را انعکاس نمی دادند و به ما کمک کردند. همچنین باید در آخر نیز حلالیت بطلبم از بازیکن، همکار یا خبرنگاران که شاید رنجشی داشتند. فوتبال فراز و نشیب دارد و گاهی آدم تند می شود و شاید کسی از ما دلخور شود.

وی ادامه داد: بازی سختی با تراکتورسازی داریم با بودن مربی ای مثل تونی که مربی خوبی است و دارای سبک است یقیناً بازی سختی خواهد شد.

قلعه نویی ادامه داد: در دو بازی که بازیکنانمان را داشتیم و آنها د رحد و اندازه خودشان بودند شرایط ایده آلی پیدا کردیم. در بازی الجزیره و فولاد بازیکنان ما با کیفیت بودند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: باید فردا بازیکنان ما فقط ذهنشان معطوف بازی با تراکتورسازی در آزادی باشد و فکرشان جای دیگر نرود. دیروز به من می گفتند اینجا و آنجا چه اتفاقی م افتد که من به آنها تذکر دادم تمام تمرکزتان را بر روی بازی خودتان بگذارید و برای موفقیت تلاش می کنیم. هرچه خواست خدا باشد همان می شود و انشالله که نتیجه می گیریم.

وی در مورد وضعیت استقلال در پایان لیگ و بحثاستفاده از ملی پوشان در بازی های آسیایی گفت: اجازه بدهید بازی فردا تمام شود و پس از آن تصمیمی می گیریم که به نفع فوتبال ایران باشد. زیرا دو بازی باقیمانده برای ما، تراکتورسازی و سپاهان حکم مرگ و زندگی را دارد. بعد از بازی فردا می نشینیم با هیأت مدیره جلسه می گذاریم و تصمیم می گیریم.

وی در مورد مصدوم و محرومان تیمش گفت: مجید غلامنژاد و سیاوش اکبرپور مصدوم هستند و مهدی نظری هم به تازگی به تمرینات ما اضافه شده است.

سرمربی استقلال در مورد اینکه در فصل آینده هم سرمربی این تیم خواهد بود یا نه، گفت: اجازه بدهید این سه بازی تمام شود بعد ببینیم مردم یا باشگاه ما را می خواهند یا نه طبیعی است که خودم زیاد علاقه ندارم. امسال به اندازه ۱۰سال در استقلال سختی کشیدم و پیر شدم. اول وسط و آخر فصل خیلی اذیت شدیم به خاطر بی پولی هایی که بود. در دو لیگ آسیایی بودیم وضعیت امسال ما با سایر تیم ها فرق می کرد. شرایطی که بود باعثشد هیأت مدیره، فتح الله زاده و ما خیلی اذیت شدیم. من هم تا موقعی که باشم به عنوان سرباز در استقلال وظیفه ام را انجام می دهم و پس از آن هرکسی که آمد برایش آرزوی موفقیت می کنم.

وی ادامه داد: مربی ای نیستم که بگویم فلان بازیکن و فلان لیدر این کار را کرد و نتیجه نگرفتیم مسئولیت همه مسائل فنی با من است. نتیجه بازی ها را به گردن بازیکن و لیدر نمی اندازم و هرنتیجه ای که رقم بخورد یا هر باختی مسئولیتش با من است نه هیأت مدیره.

سرمربی استقلال درمورد اینکه چه صحبتی با هواداران دارد، گفت: در این فصل هواداران آنطور که باید و شاید توقع ما را برآورده نکردند البته در تهران اما در شهرستان ها حضور خوبی داشتند و تیم را تشویق می کردند اما در تهران حضور آنها آنطور که باید و شاید نبود برخی قلم به دستان می خواستند مسئله را به سمتی ببرند که بگویند لیگ کیفیت لازم را نداشته است اما سؤالم این است در بازی ایران و گینه که تمامی بازیکنان بودند و به جام جهانی هم رفته بودیم چرا فقط سه هزار تماشاگر آمد. برخی قلم به دستان می خواستند بگویند مربیان داخلی و لیگ بی کیفیت عامل این مسئله بوده است اما این مسئله عمومی بوده است.

وی در پایان در خصوص بازیکنان استقلال گفت: بازیکنان ما اصل غیرت هستند چون امیرحسین صادقی قبل از بازی با ملوان به من گفت مصدوم هستم ولی بازی می کنم یا آسیب دیدگی ام بیشتر می شود و یا اینکه اتفاقی نمی افتد. این نشان می دهد او سرباز استقلال است و فرزند استقلال محسوب می شود و در شرف جام جهانی این کار را کرد. عمران زاده با بخیه بازی می کرد و حیدری و تیموریان نیز شرایطی مشابه داشتند. موجودی ما این بود و همه این حرف ها را گفتم که بگویم بازیکنان ما اصل غیرت هستند.

به گزارش فارس، نوری فرد مدیر رسانه ای استقلال در ابتدای نشست خبری با تشکر از سازمان لیگ و خبرنگاران در پایان فصل گفت: باید از طرف باشگاه استقلال هم به قلعه نویی و فرکی و افشین قطبی بابت رتبه ای که در رده بندی مربیان کسب کرده اند تبریک بگویم. قلعه نویی در این رتبه بندی در رده ۲۳۷ قرار گرفته و بالاتر از تیم هایی مثل پارتیزان بلگراد، بشیکتاش ترکیه، الزمالک مصر قرار گرفته است. به امید روزی که مربیان ما در رده بندی جهانی رتبه دو رقمی یا تک رقمی به دست بیاورند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار