|
|
کدخبر: ۱۵۵۹۰۹

سرمربی مس کرمان:

خبرگزاری تسنیم: سرمربی مس کرمان گفت: پارسال با مس موفق شدم اما امسال ارزیابیم درست نبود و نتوانستم نتیجه بگیرم.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازرشت، لوکا بوناچیچ سرمربی مس کرمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل داماش گیلان در سالن کنفرانس ورزشگاه عضدی رشت به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

وی در ابتدا با اعلام خوشحالی از حضور مجددش در شهر رشت، اظهار کرد: فردا ۲ تیمی به میدان می روند که هر کدام به نوعی باید در لیگ یک بازی کنند. مس سرنوشتش مشخص شد و داماش هم احتمالا محکوم به سقوط است و این ذات فوتبال است و نشأت گرفته از بی رحمی این ورزش زیباست.

بوناچیچ افزود: ما تمام تلاشمان را به خرج خواهیم داد تا بتوانیم در این بازی به موفقیت برسیم و کاملا حرفه ای و جدی بازی کنیم تا در قالب بازی جوانمردانه فیفا آنچه که مدنظر فوتبال جوانمردانه است به اجرا بگذاریم.

سرمربی مس کرمان درباره مصدومان و محرومان مس گفت: ما توانستیم تنها ۱۴ بازیکن با خود به رشت بیاوریم. بسیاری از بازیکنان ما مصدوم بودند و تا آخرین لحظه منتظرشان ماندیم اما نتوانستند ما را در این بازی همراهی کنند اما بچه هایی که به رشت آمده اند حداکثر تلاششان را برای پیروزی به خرج می دهند.

بوناچیچ در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال برد در بازی داماش گفت: این بسیار بلندپروازانه است که از برد سخن بگوییم چرا که مس در ۲۹ بازی گذشته تنها یک برد کسب کرده است. به همین دلیل و از روی آمار نمی توانیم با قاطعیت از برد سخن بگوییم.

وی در ادامه افزود: فوتبال ورزشی است که مدام شما را به ادامه ترغیب می کند، من سال گذشته با مس موفق بودم اما امسال نشدم و این طبیعت فوتبال است چرا که ارزیابی من امسال درست نبود. ما در ۵ بازی ۵ مساوی داشتیم. تیم را رتبه شانزدهم تحویل گرفتم و شانزدهم تحویل می دهم.

سرمربی مس کرمان در پایان اظهار کرد: از تیم خوب سال گذشته من ۱۲ بازیکن آماده و جفت و جور با هم رفتند و ۱۲ بازیکن جدید نامتقارن که در ترکیب با هم مچ نبودند به تیم آمدند اگر بارسلونا هم در یک فصل چنین تغییراتی دهد مطمئنا موفق نخواهد شد.

انتهای پیام / ق

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار