|
|
کدخبر: ۱۵۵۹۱۱

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس از شبکه دوم سیما به طور مستقیم پخش خواهد شد.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در پی اعلام برنامه پخش تلویزیونی بازی های هفته پایانی رقابت های لیگ برتر و اعتراض هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به عدم پخش بازی تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: دیدار تیم این دو تیم بنا به گفته مسئولان صدا و سیما از شبکه دوم پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس افزود: برنامه پخش رقابت های فوتبال که همواره از سایت ورزش ۳ اعلام می شد اما امروز با وجود اعلام پخش بازی های تیم های مدعی در شبکه های سه، ورزش و شما هیچ اشاره ای به پخش بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان نشده است که این موضوع به اعتراض هواداران در فضای مجازی و ایمیل های فراوان آنها به سایت باشگاه و تماس های تلفنی هواداران در این باره منجر شده است.

در همین باره پیگیری های لازم را انجام دادیم و آقای هاشمی تهیه کننده برنامه فوتبال برتر و مسئول پخش بازی های لیگ حرفه ای اعلام کرد بازی تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان از شبکه دوم سیما به طور زنده پخش می شود. همچنین دیدار تیم های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز از شبکه ورزش، بازی تیم های نفت تهران و سپاهان اصفهان از شبکه شما و دیدار دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار