|
|
کدخبر: ۱۵۶۱۴۳

قصد داریم امسال قراردادها را ۳ ساله کنیم

رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: امسال نتوانستیم فینال جام حذفی را به انتهای لیگ برتر نزدیک کنیم و این انتقاد به ما بود که تراکتورسازی کم انگیزه شده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، مهدی تاج درخصوص حضورش در تبریز برای بازی تیم های گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان گفت: شرایط خوبی در تبریز حاکم است و در ورزشگاه هم برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته تا به استقبال بازی برویم و اگر فولاد قهرمان شد مراسم آبرومندانه ای برگزار کنیم البته همین شرایط در تهران، اصفهان و اهواز هم فراهم شده تا هر تیمی که قهرمان شد یک جشن قهرمانی عالی برگزار شود.

وی در مورد عملکرد سازمان لیگ از نظر خودش که مسئولیت آن را برعهده دارد افزود: ما نقاط مثبت و منفی ای داریم که باید موضوعات منفی برطرف شود به طور مثال ما امسال نتوانستیم فینال جام حذفی را به انتهای لیگ برتر نزدیک کنیم و این انتقاد به ما بود که تراکتورسازی کم انگیزه شده است. البته ما امسال نتوانستیم برنامه یکساله بدهیم اما همه تلاشمان را بکنیم تا برای لیگ آینده برنامه یکساله بدهیم.

تاج ادامه داد: ما مسئول کیفیت فنی لیگ نیستیم اما برگزاری مسابقات برعهده ما است و فکر می کنم برای این مسئولیت نمره قبولی گرفتیم البته داوری ها هم با ما نیست اما خوشبختانه داوری های امسال خوب بوده به طوری که در هفته گذشته داوری های لیگ در بهترین شرایط خودش قرار داشت. همچنین ما سعی کردیم حق میزبانی تیم ها رعایت شود و امسال تیم هایی مثل نفت و سایپا در زمین خودشان میزبان بوده اند و از همه مهمتر نفرات فنی و اخلاقی هر بازی را انتخاب کردیم و قصد داریم جشن بهترین های فوتبال را هم امسال برگزار کنیم.

رئیس سازمان لیگ فوتبال در مورد قراردادهای بازیکنان هم افزود: می خواهیم به این مقوله هم سروسامان بدهیم چراکه طبق مصوبه کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان قراردادها یک تا ۵ ساله است که ما می خواهیم حداقل آن را سه ساله کنیم و با وزارت صنایع که تیم های صنعتی را زیر نظر دارد و وزارت ورزش که مالکیت استقلال و پرسپولیس را برعهده دارد قصد داریم مذاکراتی کنیم تا تصمیماتی را بگیریم که قراردادها زیر سه سال نباشد.

تاج در مورد فرایند انتخاب بهترین بازیکن فنی و اخلاق گفت: در لیگ سال آینده انتخاب بهترین بازیکن اخلاقی را لغو می کنیم و قصد داریم سامانه ای هم پیدا کنیم تا بهترین بازیکن فنی علمی تر انتخاب شود البته در حال حاضر هم یک گروه فنی بهترین بازیکن زمین را انتخاب می کند.

وی در پایان در مورد هماهنگی سازمان لیگ و تیم ملی فوتبال گفت: سال گذشته بهترین هماهنگی ها میان سازمان لیگ و تیم ملی وجود داشت و دیدید که برای ۳ بازی پایانی که منجر به صعود تیم ملی کشورمان شد فشار زیادی به سازمان لیگ آمد که البته با حمایت باشگاه ها این کار انجام شد و امسال هم در حد عرف و قانونی با تیم ملی همکاری کردیم. البته مشکلی که امسال و شاید سال های آینده در پیش روی ما قرار دارد بحثجوان گرایی است که باید برای آن راهکارهایی پیدا کنیم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار