|
|
کدخبر: ۱۵۶۱۴۶

نواقص کار سازمان لیگ را برطرف می کنیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: در این فصل بهترین هماهنگی را با تیم ملی انجام دادیم و سعی می کنیم نواقص کار خود را برای لیگ چهاردهم برطرف کنیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، مهدی تاج درباره عملکرد سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ در این فصل نقاط مثبت و منفی مختلفی داشت از جمله بحثنزدیک نشدن فینال جام حذفی به پایان لیگ یکی از مواردی بود که باعثانتقادهایی شد چرا که عده ای معتقد بودند انگیزه تراکتورسازی بعد از قهرمانی در جام حذفی کاهش پیدا کرد.

وی افزود: نقص دیگر این بود که نتوانستیم برنامه یک ساله ای را برای لیگ فوتبال در فصلی که گذشت ارائه دهیم. به همین دلیل سازمان لیگ به دنبال آن است تا شرایط بهتری را در برگزاری مسابقات فصل آینده فراهم کند اما از نظر برنامه ریزی و داوری کیفیت خوبی را در این فصل شاهد بودیم.

رئیس سازمان لیگ فوتبال تاکید کرد: تلاش ما این بود که حق میزبانی را رعایت کنیم و تیم هایی چون نفت بتوانند در زمین خودشان میزبان باشند. مراسم انتخاب بازیکن فنی و اخلاق را داشتیم و همچنین جشن قهرمانی و انتخاب برترین ها که امسال هم برگزار خواهد شد.

تاج درباره بحثشفاف سازی قرارداد بازیکنان هم گفت: در حال حاضر قرارداد بازیکنان یک ساله است و مصوبه کنفدراسیون فوتبال آسیا هم این است که قراردادها یکساله تا ۵ ساله باشد اما ما به دنبال تغییر این وضعیت هستیم تا قراردادها حداقل ۲ ساله شود.

وی با اشاره به اینکه در فصل آینده انتخاب بازیکن اخلاق نخواهیم داشت یادآور شد: در مورد انتخاب بازیکن فنی هم سامانه ای طراحی خواهیم کرد تا اعتراض ها به آن کمتر شود. من هم قبول دارم که در بازی هایی چون بازی فولاد و استقلال بازیکنی مثل رحمتی می توانست بازیکن برتر زمین باشد.

تاج یادآور شد: در این فصل بهترین هماهنگی را با تیم ملی انجام دادیم. مسابقات فصل گذشته را در موعد مقرر پایان دادیم و حتی بازی های فشرده ای مانند دیدارهای استقلال و سپاهان را برگزار کردیم تا به تیم ملی کمک شود که خوشبختانه ایران هم به جام جهانی صعود کرد. در این فصل هم این اقدامات را ادامه دادیم و حتی با آن که گفته می شد احتمال دارد جام حذفی برگزار نشود اما این کار را انجام دادیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار