|
|
کدخبر: ۱۵۶۱۹۱

شکری در گفت وگو با فارس:

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس باید ۵ درصد از مبلغ قرارداد وینگادا را علی الحساب کسر و به دارایی پرداخت می کرد که این اتفاق رخ نداده و مشکل ورود وینگادا هم به همین دلیل است.

مصطفی شکری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص مشکل به وجود آمده برای حضور وینگادا در ایران به دلیل بدهی مالیاتی باشگاه پرسپولیس در زمان حضور این مربی در این تیم گفت: باشگاه پرسپولیس با وینگادا مشکلاتی داشت که بر اساس قرارداد، این مشکلات مالی حل شد و اندازه ای که ایشان طلبکار بود به او پرداخت شد اما طبق هر قرارداد و قواعدی که حاکم است فردی که در ایران کار می گیرد و به عنوان نیروی مولد کار شناخته می شود باید مالیات درآمد کارش را بپردازد که بر اساس قرارداد، باشگاه پرسپولیس باید ۵ درصد از مبلغ قرارداد وینگادا را علی الحساب کسر و به دارایی پرداخت می کرد که این اتفاق رخ نداده و الان این ۵ درصد و جرایم قانونی آن وجود دارد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر هم وینگادا موظف بوده به تناسبی که درآمد داشته مالیاتش را پرداخت کند اما متأسفانه دارایی زنگ خطری که در این راه می دهد زمانی است که این افراد خارجی به کشورشان بازگشته اند و این خلائی است که باید برطرف شود. وینگادا زمانی که قراردادش را فسخ کرد، از ایران رفت اما دارایی به احتمال زیاد همان مبلغ عنوان شده در قرارداد را در نظر گرفته اما چون او قراردادش را فسخ کرده طبیعتا مبلغ قرارداد هم کم شده است و درباره افشین قطبی هم شرایط به همین گونه است.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس افزود: در حال حاضر باید نماینده ای از طریق وینگادا به دارایی برود تا میزان بدهی ها و اجزای آن مشخص شود تا معلوم گردد که میزان واقعی تعهدات به دارایی چقدر است و به آن رسیدگی شود. باشگاه پرسپولیس هم این آمادگی را دارد تا مشکل ورود وینگادا به کشور حل شود تا به فوتبالی ملی کشورمان کمک کند.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار