|
|
کدخبر: ۱۵۶۲

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید جواد نکونام برای حضور در این تیم معذوراتی داشت. او همچنین می‌گوید کریم انصاریفرد هم به این تیم نیامد تا پرونده جذب این بازیکن بسته شود.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از مهر، مجید جلالی در خصوص نقل و انتقالات تیم تراکتورسازی اظهار داشت: ما منتظر چند بازیکن ماندیم ولی در نهایت آنها تصمیم دیگری گرفتند و به تراکتورسازی نیامدند. به هر حال یک سهمیه ما باقی ماند تا در فرصت مناسب از آن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه جذب کریم انصاریفرد منتفی شده است، گفت: نمی‌دانم چرا این بازیکن به تراکتورسازی نیامد. این را باید از خودش بپرسید. یکی از همکارانم مامور مذاکره با انصاریفرد بود و من فقط یکبار با او صحبت کردم.

سرمربی تراکتورسازی درباره جواد نکونام هم خاطرنشان کرد: من دو نوبت با جواد صحبت کردم تا به تراکتورسازی بیاید ولی او یکسری معذوراتی داشت که نتوانست این فصل به تیم ما اضافه شود.

جلالی همچنین در خصوص حضور فرهاد پورغلامی در تیم تراکتورسازی تصریح کرد: پورغلامی روز جمعه به تبریز آمد و ما صحبت‌های خوبی با هم داشتیم. او هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی مورد تایید است و جزو مربیانی است که وجودش برای فوتبال ما غنیمت به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: معلومات و انرژی پورغلامی می‌تواند به تراکتورسازی کمک کند. او جوانی است که دوست دارد پیشرفت کند و من هم شناخت زیادی از وی دارم. پورغلامی حتی در تیم نیروهای مسلح به عنوان بازیکن پیش من بود و دوره‌های مربیگری درجه B را با حضور خودم پشت سر گذاشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار