|
|
کدخبر: ۱۵۶۲۲۰

گزارش بلیچر ریپورت از نقل وانتقالات آرسنال

خبرگزاری تسنیم: مهاجم ایرانی تیم روبین کازان روسیه برای حضور در آرسنال رقیبی بلژیکی دارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، آرسنالی ها در حالی به دنبال سردار آزمون هستند که هواداران این تیم معتقدند تیم شان باید بهتر از این تقویت شود و مهاجم جوان روبین کازان نمی تواند کمک چندانی به توپچی ها کند.

سایت بلیچر ریپورت انگلیس با اشاره به مطلب بالا در گزارشی به نقل وانتقالات تابستانی آرسنال پرداخته و آزمون را خریدی قوی برای این تیم در نظر نگرفته و نوشته است: توپچی ها که اکنون بازیکن جوان تیم روبین کازان را زیر نظر گرفته اند برای خرید این بازیکن باید با ۲ تیم بزرگ سری A یعنی میلان و یوونتوس رقابت کنند.

سردار آزمون که هنوز درباره آینده اش تصمیم نگرفته در این خصوص می گوید: من از ۳ باشگاه بزرگ آرسنال، میلان و یوونتوس پیشنهاد دارم.

وی ادامه داد: پیش از این پیشنهادی از بارسلونا هم بود که به علت ممنوعیت این باشگاه در نقل وانتقالات این پیشنهاد منتفی شد و در حال حاضر خبری از این باشگاه نیست. از بین این پیشنهادها، آرسنال و میلان با باشگاه روبین کازان مذاکراتی انجام داده اند و به نظر می رسد پیشنهاد آنها جدی تر است.

این سایت در ادامه گزارش خود می نویسد: آزمون ۱۹ ساله که با روبین کازان تجربه بازی اروپایی هم دارد، موفق شده در ۷ بازی لیگ برتر روسیه برای تیمش ۳ گل بزند.

طرفداران آرسنال در نقل وانتقالات تابستانی انتظار ندارند که تیم شان یک جوان اثبات نشده را بخرد. پس از اینکه آرسنالی ها در این فصل و با قیمت ۴۲.۵ میلیون پوند مسعوت اوزیل را از رئال مادرید خریدند، مشخص است که آنها پول زیادی برای خرید بازیکن داشته باشند.

شاید گزینه بهتری که می تواند به ونگر در خط حمله کمک کند، روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی چلسی است که اکنون به صورت قرضی در اورتون بازی می کند و موفق شده در ۲۳ بازی ۱۳ گل برای تیمش به ثمر برساند. این بازیکن می تواند بهترین گزینه برای آرسنال باشد.

کوین کمپبل یکی از علاقه مندان به لوکاکو است که در خصوص او به مترو می گوید: او جوان، قوی و سریع است و دیگر به چه چیزی نیاز دارید؟

بلیچر ریپورت در ادامه این گزارش به سن آزمون و لوکاکو اشاره کرده است: «درست است که لوکاکو یک سال از آزمون بزرگتر است اما او در لیگ برتر انگلیس به صورت ثابت موفق به گلزنی شده و یکی از استعدادهای هیجان انگیز فوتبال انگلیس است. روبرتو مارتینز مدیر باشگاه اورتون می گوید که لوکاکو بازیکن کاملی است و کسانی هم که اخیراً او را دیده اند همین نظر را دارند.»

مارتین کئون مدافع سابق آرسنال نیز مشکل این تیم را شناسایی کرده و کمبود یک مهاجم خوب را پاشنه آشیل آرسنال می داند: «حضور ضعیف آرسنال در نقل وانتقالات زمستانی من را شگفت زده کرد و اینکه نتوانستند یک مهاجم در نقل وانتقالات بخرند یک شکست است.»

قدرت آرسنال در خط حمله نسبت به منچسترسیتی و چلسی که رقیبان توپچی ها محسوب می شوند کمتر است و مصدومیت اولیویه ژیرو نیز باعثشد قدرت آرسنال در خط حمله کمتر شود.

با این حال بزرگترین ابهامی که درباره آرسنال وجود دارد ارتباطی به گزینه های هجومی این تیم ندارد. هواداران آرسنال بیشتر از هر چیز دیگر نگران آینده مربی شان هستند، چون ونگر هنوز اعلام نکرده که قصد دارد قراردادش را تمدید کند یا نه! برخی هواداران توپچی های لندنی بعد از فصل بدی که آرسنال داشت خواهان رفتن ونگر از این تیم هستند. همچنین بازیکنانی که در راه پیوستن به آرسنال هستند می خواهند بدانند که قرار است در آرسنال با چه مربی ای کار کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار