|
|
کدخبر: ۱۵۶۲۳۳

خبرگزاری تسنیم: ستاره آرژانتینی خط حمله منچسترسیتی می تواند در بازی حساس تیمش برابر قرمزپوشان مرسی ساید به میدان برود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، رسانه های انگلیسی از احتمال زیاد حضور سرخیو آگرو، مهاجم تیم فوتبال منچسترسیتی برای مصاف حساس تیمش با لیورپول در هفته سی وچهارم لیگ برتر خبر داده اند.

لیورپول، صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس، فردا شب(یکشنبه) در حالی میزبان منچسترسیتی است که برای حفظ جایگاهش در جدول و امیدوار ماندن به کسب اولین قهرمانی اش در لیگ برتر انگلیس از سال ۱۹۹۰، ملزم به شکست میهمان خود است. غیبت سرخیو آگرو، مهاجم آرژانتینی سیتی می توانست کار لیورپول را برای رسیدن به این هدف آسان تر کند اما اکنون گفته می شود که ستاره پیشین اتلتیکومادرید آماده شده و در آنفیلد می تواند به میدان برود.

آگرو چند ماه است که از مصدومیت همسترینگ رنج می برد و از ابتدای سال میلادی جاری، در لیگ برتر تنها یک ساعت به میدان رفته است. او که آخرین بازی خود را ۱۲ مارس ۲۰۱۴(دقیقاً یک ماه پیش) در شکست خانگی تیمش برابر بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام داد، همچنان با ۱۵ گل در ۱۷ بازی برترین گلزن من سیتی محسوب می شود و ظاهراً فرداشب این فرصت را دارد که بر تعداد گل هایش اضافه کند.

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی درباره شانس حضور آگرو در دیداری که از آن به عنوان نبرد تعیین کننده قهرمان فصل جاری لیگ برتر یاد می شود، گفت: وضعیت سرخیو خوب است. او تمام هفته را در کنار سایر اعضای تیم تمرین کرد و به همین دلیل مشکلی برای حضور در میدان ندارد. بازگشت او به ترکیب تیم بسیار اهمیت دارد. آگرو بازیکن تراز اولی است و کار دفاع حریف را سخت می کند.

منچسترسیتی در شرایطی به خانه لیورپول می رود که با بازی کمتر نسبت به این تیم، در فاصله ۴ امتیازی آن در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار