|
|
کدخبر: ۱۵۶۲۴۱

جای چند بازیکن پرسپولیس در لیست کی روش خالی است

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت که مدیرعامل پیشین این تیم قول داده مطالبات بازیکنان را بدهد.

محمد پنجعلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: خدا را شکر لیگ برای پرسپولیس خوب تمام شد. استحقاق قهرمانی در لیگ را داشتیم اما هیچ تیمی مشکلات ما را نداشت و با این شرایط توانستیم سهمیه آسیایی و نایب قهرمانی در لیگ را تجربه کنیم. از اینکه باعثخوشحالی هواداران شدیم خوشحالیم. با توجه به حواشی که به وجود آمده بود مردم هم از موفقیت ناامید شده بودند.

وی در خصوص دعوت ۷ بازیکن پرسپولیس به تیم ملی برای اردوی آفریقای جنوبی، اظهار داشت: از نظر من جای چند بازیکن مانند، بنگر, عباس زاده و عالیشاه در این لیست خالی است. البته ما به نظر و لیست کی روش احترام می گذاریم.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره اینکه بعد از بازی این تیم و استقلال خوزستان از حال رفته، عنوان کرد: کمی احساساتی شده بودم که طبیعی بود. مشکلی نیست!

پنجعلی ضمن تاکید بر فوتبال پاک تیم ها در هفته آخر لیگ، تصریح کرد: مسئله مهم در هفته پایانی لیگ فوتبال پاکی بود که همه شاهد آن بودند. تمام تیم ها در هفته آخر مردانه بازی کردند.

وی در خصوص جلسه اش با محمد رویانیان گفت: رویانیان اعلام کرده می خواهد مطالبات همه بازیکنان را پرداخت کند که این مسئله باعثخوشحالی همه شده است. رویانیان قول داده تا ریال آخر پول بچه ها را بدهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار