|
|
کدخبر: ۱۵۶۲۴۳

حضور در مسابقات داخلی با میادین بین المللی متفاوت است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: عملکرد آزادکاران جوان در مسابقات انتخابی امیدوارکننده بود.

محمد طلایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: خوشبختانه همه چیز خوب بود و فاصله نزدیک کشتی گیران به یکدیگر رقابت ها را جذاب کرده بود.

وی ادامه داد: بچه ها روز به روز بهتر می شوند و عملکرد قابل قبولی از آنها در مسابقات انتخابی شاهد بودیم که امیدوارکننده بود. اشتباهات کمتری مرتکب شدند و این کمک می کند تا همزمان چند تیم آماده را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در خصوص برنامه های این تیم برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی گفت: جام های باکو، شاهد و ترکیه را پیش از حضور در مسابقات جهانی آسیایی در برنامه داریم که حضور در این رقابت ها می تواند محک خوبی برای سنجش آمادگی بچه ها باشد. دید من این است که با وجود اهمیت مسابقات داخلی حضور در میادین خارجی هم برای انتخاب کشتی گیران مهم است.

طلایی تصریح کرد: با توجه به اینکه نفر برتر هر وزن با ۲ پیروزی از ۳ مسابقه تعیین شد، شبهه ای باقی نمی ماند، اما سبک حضور در مسابقات داخلی با میادین بین المللی متفاوت است. شاید کشتی گیری در ایران به راحتی قهرمان شود، اما در مقابله با حریفان خارجی دچار مشکل شود. تجربه نشان داده، برخی کشتی گیران دفاعی در داخل موفق می شوند، اما در خارج از کشور نمی توانند آن عملکرد را از خود به نمایش بگذارد به همین دلیل کشتی گیرانی که هجومی ظاهر شوند موفق تر خواهند بود.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار