|
|
کدخبر: ۱۵۶۴۵۸

امیدوارم مسافر برزیل شوم

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با ذوب آهن قرارداد دارم و اگر مسئولان پرسپولیس مرا بخواهند باید دنبال کارهایم بروند و اگر هم نخواهد به ذوب آهن برمی گردم.

محسن مسلمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد بازی روز گذشته استقلال خوزستان و پرسولیس، شرایط سرخپوشان در لیگ، دعوت شدن به تیم ملی و… صحبت های زیر را انجام داد.

تسنیم: در مورد بازی با استقلال خوزستان صحبت کن…

بازی با استقلال خوزستان برای ما بسیار مهم بود چون هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی داشتیم. قبل از بازی تمام فکرمان به ۳ امتیاز معطوف بود و منتظر امتیاز از دست دادن دیگر رقبا بودیم که این اتفاق افتاد و فقط فولاد پیروز شد. جا دارد از همین جا قهرمانی فولاد را هم تبریک بگویم.

تسنیم: بعد از چند بازی به عنوان بازیکن ثابت به زمین رفتی؟

نمی دانم! البته از زمانی که به پرسپولیس آمدم در تمام بازی ها برای پرسپولیس بازی کردم تا اینکه مصدوم شدم، بعد از آن هم شرایط فیکس بازی کردن را داشتم اما تصمیم علی آقا این بود که فیکس نباشم.

تسنیم: در صحنه پنالتی بازی با استقلال خوزستان به سمت توپ رفتی اما پنالتی را به عباس زاده دادی…

در جلسه پیش از بازی علی آقا گفته بود که من پنالتی بزنم اما وقتی پنالتی شد عباس زاده به من گفت که پنالتی را به او بدهم و من هم این کار را انجام دادم.

تسنیم: از این مسئله ناراحت نشدی؟

نه! چه ناراحتی؟ مهم این بود که پرسپولیس گل بزند و برنده شود.

تسنیم: در مورد گلزنی عباس زاده در این چند بازی گذشته چه صحبتی داری؟

عباس زاده فوتبالیست خوبی است اما به خاطر کم نام و نشان بودن کمتر بازی می کرد. علی آقا به او فرصت داد و توانست استفاده کند. عبا س زاده می تواند در آینده مهاجم خوبی برای پرسپولیس و آقای گل لیگ شود.

تسنیم: تکلیفت برای فصل بعد مشخص است؟

هنوز نه، من با ذوب آهن قرارداد دارم و اگر مسئولان پرسپولیس مرا بخواهند باید دنبال کارهایم بروند و اگر هم نخواهد به ذوب آهن برمی گردم.

تسنیم: چرا بعد از بازی پرسپولیس و راه آهن هواداران از بازیکنان ناراحت بودند؟

نمی دانم چرا این اتفاق رخ داد اما توقع مردم از پرسپولیس بالاست. تا دقیقه ۸۸ بازی با راه آهن همه چیز خوب بود ولی در عرض ۲ دقیقه بی غیرت شدیم و بد و بیراه شنیدیم اما از دیروز دوباره با غیرت شدیم! با تمام این حرف ها از اینکه سهمیه گرفتیم و مدیون هواداران نشدیم خوشحالم.

تسنیم: به اردوی جدید تیم ملی هم دعوت شدی…

خدا را شکر که این اتفاق افتاد. امیدوارم آنقدر خوب کار کنم که مسافر برزیل شوم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار