|
|
کدخبر: ۱۵۶۵۹۷

با حضور ۲۲ قایقران در دریاچه آزادی؛

اردوهای تیم های ملی بانوان و آقایان آبهای آرام کشورمان تا ۱۶ اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، قایقرانان تیم های ملی آبهای آرام بانوان و آقایان کشورمان که از ۵ فروردین ماه اولین مرحله اردوی تدارکاتی خود در سال ۹۳ را در دریاچه آزادی آغاز کرده بودند تا ۱۶ اردیبهشت ماه در محل برگزاری اردوهای تیم ملی حاضر خواهند بود. این مرحله از اردو پیش از این قرار بود ۲۶ فروردین ماه به پایان رسد اما با صلاحدید کادر فنی تا ۱۶ اردبیهشت ماه با حضور ۲۲ قایقران حاضر در کمپ تیم ملی ادامه پدا خواهد کرد.

ایرج اقلیمی مدیر تیم های ملی و سرمربی کایاک، آیگون پژوهش مربی کایاک بانوان، انوش عباسی و محمود ساویز مربیان کایاک آقایان و الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی اعضای کادر فنی این تیم هستند.

سارا حنیفه زاده و مهسا آذری از تهران، آرزو حکیمی مقدم از همدان و مینا عبدالهی از هرمزگان در بخش بانوان، احمدرضا طالبیان از اصفهان، علیرضا علیمحمدی از البرز، حمید ترکی از بوشهر، آرمین بخشی زاد از تهران، افشین شعبانی از کرمانشاه، سعید فضل اولی، علی آقامیرزایی و رحمت قادری از گیلان و امین بوداغی و فرزین اسدی از مازندران در بخش کایاک آقایان و علی باجلان و کیا اسکندانی از تهران، شاهو ناصری از کردستان، علی اجاقی از کرمانشاه، عادل مجللی از گلستان، محسن سعادتخواه از تهران و پژمان دیوسالاری از مازندران در بخش کانوکانادایی نفرات حاضر در این مرحله از اردوی تیم ملی آبهای آرام کشورمان هستند.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار