|
|
کدخبر: ۱۵۶۵۹۸

پیروانی در گفت وگو با فارس:

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: درباره عدم دعوت از علی کریمی من نظری ندارم و بهتر است کی روش دراینباره حرف بزند اما او می توانست به تیم ملی کمک کند.

افشین پیروانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص اعلام لیست تیم ملی فوتبال کشورمان توسط کارلوس کی روش گفت: به هر حال لیست تیم ملی موضوعی سلیقه ای است و شاید هرکس دیگری هم بود لیست دیگری اعلام می کرد و نباید برای انتخاب افراد به تیم ملی به شخص سرمربی ایراد گرفت. هرچند که شاید بعضی ها محق باشند که به تیم ملی دعوت شوند.

وی ادامه داد: با این همه باید به سلیقه و انتخاب سرمربی تیم ملی احترام گذاشت چرا که او هرکسی را بخواهد می تواند به تیم ملی دعوت کند و حتماً پشت دعوت از این بازیکنان تفکری وجود دارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد اینکه به نظر او کدام بازیکن یا بازیکنان جایشان در لیست تیم ملی خالی است، اظهار داشت: به نظر من محسن بنگر می توانست در لیست اعلام شده تیم ملی حضور داشته باشد و فکر نمی کنم از سایر دعوت شده ها چیزی کم داشت. البته به نظرم بازیکنان دیگری هم بودند که می توانستند در این لیست نامشان حضور داشته باشد اما همانطور که گفتم باید به نظر کادر فنی تیم ملی احترام گذاشت و سعی کنیم نظراتمان در راه کمک به آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان باشد.

پیروانی درباره عدم دعوت از رحمتی و علی کریمی به تیم ملی اظهار داشت: مهدی رحمتی و هادی عقیلی هم این حق را داشتند که به تیم ملی دعوت شوند اما شاید به خاطر مسائل انضباطی این دو بازیکن به تیم ملی دعوت نشده باشند اما درباره عدم دعوت از علی کریمی من نظری ندارم و بهتر است کی روش دراینباره حرف بزند اما او می توانست به تیم ملی کمک کند اما با این همه حتماً کی روش تفکری هم دراینباره داشته و ما چون در کنار تیم نیستیم نمی توانیم نظر بدهیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار